niedziela, 21 stycznia 2018

Po męsku / A Masculine Card

Na mój dzisiejszy post dla the ScrapBerry's przygotowałam kartkę w męskim stylu:
For my today's post for the ScrapBerry's I created a masculine card:


Użyłam kolekcji Words Live Forever, która jest po prostu idealna do męskich prac! Na warstwach papierów ułożyłam wycięte z papierów motywy i dodałam naklejki, kamyczki, motywy stemplowane, bawełnianą tasiemkę i zawieszkę.
I used the Words Live Forever collection which is simple perfect for masculine projects! I layered various papers and added cut out motives, stickers, acrylic gems, stamped images, cotton ribbon and a metal balloon  charm.





Listę wykorzystanych materiałów znajdziecie na blogu the ScrapBerry's.
Miłego dnia!
Visit the ScrapBerry's blog for a full list of supplies.
Have a nice day!

4 komentarze:

mosia pisze...

Świetna kartka!

Chimera pisze...

Ale świetnie ją skomponowałaś!

a.le kartka pisze...

Jak zwykle świetna męska kartka! Bardzo podoba mi się tarcza ze starego telefonu, właśnie przypomniała mi że kiedys takie telefony byly :)))

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję!
A.le kartka - zawsze chciałam mieć taki telefon ;-)) Albo taki z tubką zamiast słuchawki ;-))