wtorek, 27 lutego 2018

Brokatove love / A Glitter Valentine Card

W zamieszaniu feriowym "zgubiła" mi się trzecia kartka, która powstała w ramach zabaw z kraftową kolekcją Piątku Trzynastego (pierwszą możecie zobaczyć tu, a drugą tutaj), w tematyce Walentynek :-)
Today I'm sharing a card that got "lost" within the winter break havoc ;-) It's the third one (you can view the first one here, and the second one here) I made playing with the kraft collection by Piątek Trzynastego, and it has a Valentine theme :-)


Tym razem tło potraktowałam różnokolorowymi mgiełkami, które następnie zmieszały się i zlały tworząc delikatnie lśniące, akwarelowe tło. Na nim ułożyłam kompozycję z mini różyczek i brokatowych serduszkowych "lizaków":
This time I misted the background with various colours of mists which then mixed to give a delicately shiny, waterecolour background. Then I placed a mini roses bouquet and glittery heat "lollipops":



Na koniec dodałam napis wycięty wykrojnikiem w złotym metalicznym kartonie i złote perełki. Brzegi warstw tła pociągnęłam złotą farbą:
I finished my card off with a sentiment die cut from metallic gold cardstock, and some gold pearls. I also touched the edges of background layers with gold paint:



Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

Brak komentarzy: