poniedziałek, 5 marca 2018

Buddies - My Creative Scrapbook

I oto jest! Kolejna odsłona kitów od My Creative Scrapbook, a wśród nich kit Limited Edition, z którym miałam przyjemność pracować. Tym razem na jego zawartość złożyły się papiery, naklejki, die-cuty i kwiaty z kolekcji Amelia Rose od Primy, stempel i maska Hamptons Art, piankowe literki, cekiny i tekturowe ramki. Z pozoru kit romantyczny i kobiecy, a jednak da się z niego zrobić coś chłopięcego ;-)) Jak na przykład ten layout:
And here it is! Another reveal of My Creative Scrapbook kits, including the Limited  Edition kit which I had the pleasure to work with. This time the contents include papers, stickers, die-cuts and flowers from the Amelia Rose collection by Prima, a stamp and stencil by Hamptons Art, foam letters, sequins and chipboard frames. Seemingly a very romantic and feminine, yet the kit can produce something rather boyish, like this layout:


Kompozycję zbudowałam na "tablicowym" tle, na który nałożyłam wzór z maski i popsikałam mgiełkami. Następnie dodałam naklejki, die-cuty i cekiny oraz tytuł z literek. I ani jednego kwiatka! Ale trochę blsku jednak jest :-DD
I built my design on the "chalkboard" background paper, onto which I applied a pattern using the kit stencil, and added some misting. The I arranged some die-cuts and stickers, and the title using foam letters. And not a single flower! But still there's some glam shine :-DD





Jutro kolejny layout, więc mam nadzieję - do zobaczenia! A tymczasem życzę Wam miłego dnia!
Tomorrow I'll be sharing the next layout, so I hope to see you later :-) Have a nice day!

4 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Rewelacyjnie się prezentuje! Kolory świetne!

mosia pisze...

Podoba mi się Twoja taka chłopięca odsłona :-) Super LO!

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo, Gosie! Przyznam się bez bicia, że bardzo nieswojo się czuję tworząc bez kwiatów :-DD

Oliwiaen pisze...

Trzecia Gosiu, bardzo dziękuję! :-))