piątek, 2 marca 2018

Kobieco i romantycznie / Feminine And Romantic

Zainspirowana zbliżającym się Dniem Kobiet, na mój dzisiejszy post dla Scrapków przygotowałam dwie kobiece kartki z mojej ulubionej kolekcji zeszłego roku - Zella Teal od Primy.
Inspired by the incoming Women's Day, for my today's post for Scrapki.pl I made these two feminine cards using my favourite collection of the last year, i.e. Zella Teal by Prima.

Pierwsza z nich, subtelna i delikatna, dla romantycznej duszy. Na jasnym, piaskowym tle ułożyłam kwiaty, tekturowe naklejki i kamyczki z kolekcji, dodając Miszmaszową tekturkę, wstążkę i morski sznureczek:
The first one, subtle and delicate, for a romantic soul. On the light, sand background I arranged flowers, chipboard stickers and gems from the collection, adding a Miszmasz chipboard flourish, vintage ribbon and teal string:




Druga kartka, choć zawiera więcej czerni, wcale nie jest ponura :-) Na postarzonych warstwach papieru ułożyłam trzy kwiaty w centrum, a następnie zbudowałam wokół nich kompozycję, dodają elementy w górę i w dół kartki. Foliowane fragmenty papierów i naklejek pięknie opalizują pod światło, co daje piękny efekt glamour:
The second card, though containing more black, is not gloomy at all :-) On the distressed layers I placed three flowers in the centre and then built up the composition, adding elements above and below them. Foiled parts of papers and stickers opalesce beautifully, giving a truly glamour effect:




Na Scrapkowym blogu znajdziecie podlinkowane produkty, a tymczasem - trzymajcie się ciepło!
Visit the Scrapki blog for a list fo linked supplies - and keep warm!

2 komentarze:

KEJ pisze...

Piękne karteczki, eleganckie i bardzo romantyczne :)

mosia pisze...

Śliczne są!
Szczególnie ta druga mi się podoba :-)