środa, 18 maja 2016

Dla Mamy - Blue Fern Studios

I wreszcie na koniec, choć nie mniej istotne - kartki z okazji Dnia Mamy, które pokazałam w moim poście dla Blue Fern Studios
And last but not least, two Mother's Day cards I shared in my post for Blue Fern Studios:


Kartki również powstały z najnowszej kolekcji, Tranquility. Wykorzystałam zarówno papiery, jak i kwiaty i tekturki. Jedna w tonacji szaro-różowej:
I made the cards also using hte latest collection, Tranquility. I used both papers and flowers and chippies. One is in pink and grey tones:



...a druga beżowo-miętowa:
...and the other's beige and mint:


Tutaj tekturkę najpierw zabarwiłam dwutonową mgiełką zielono-złotą, a następnie podkreśliłam nieco zagubione we wzorze motyle za pomocą białej pasty pękającej:
As the butterflies in the chippie seemed a bit lost to me, I first coloured the piece with a two-tone green golden mist, and then accentuated the butterflies with white crackle paste:



I to już wszystkie moje majowe propozycje dla Blue Fern Studios. Spis materiałów znajdziecie na firmowym blogu :-) Miłego dnia!
And thus I've shared all of my May creations for Blue Fern Studios. You will find the supplies list on the BFS blog :-) Have a nice day!

2 komentarze:

Dobra pisze...

Cudowne karteczki, pięknie się prezentują.

Ludkasz pisze...

Piękne, subtelne kartki.