piątek, 6 lipca 2012

W jasnych kolorach życia / In the Bright Colours of Life

Jak co piątek, tak i dzisiaj startuje nowe wyzwanie kolorystyczne w The Color Room - jakkolwiek bardzo bym chciała, brak czasu nie pozwala na bardziej regularne uczestnictwo. Tym razem jednak po prostu nie mogłam tej palety ominąć :-) A to dlatego, że w tym miesiącu sponsorem TCR jest... tak, tak - The ScrapCake!
Today, as every Friday, starts the new colour challenge at The Color Room. Willing as I am, I can't participate in those incredible challenges on a more regular basis due to a permanent lack of time. But I simply couldn't miss out this palette! And this is because this month's sponsor at TCR is...yes, The ScrapCake!


Paleta w tym tygodniu oparta jest o kolekcję Jasna Strona Życia. Jak widać, poszalałam z warstwami, kwiatami i dodatkami, ale jakoś tak wszystko mi pasowało :-)
This week's palette is based on The Bright Side of Life collection. As you can see, I let myself go with layers, flowers and embellies, but somehow everything seemed matching to me :-)







Kuba też się dołączył ze swoją karteczką (ostatnio ma prawdziwego fioła na punkcie wykrojników!):
Kuba has also joined in with his card (he's recently gone really crazy about dies!):


Za chwilę wyjeżdżamy na wakacje - ale zaglądajcie, będzie się tu pojawiać to i owo :-) Miłego dnia!
We're off on holiday in a minute - but do peek in, this and that will show up :-) Have a nice day!

7 komentarzy:

ZUzanna pisze...

ooo.. to chyba i ja się zkuszę na wyzwanie, bo własnie jestem na etapie wielbienia tych papierów!!
Cudny scrapik!

Unknown pisze...

przyjemnego urlopu;)

Ania Komenda pisze...

skrap piękny :) chyba też się skuszę na tą paletę :)

Czarownica pisze...

jaka śliczna! wow :)

IWA pisze...

Proszę, i kwiecisty scrap może być chłopięcy! Piękny!

Po prostu Asia pisze...

Fantastyczny scrap! Kartka Kuby również baaardzo mi się podoba :)
Miłego wypoczynku, ja wyjeżdżam jutro również na Mazury ;)

Zielonooka pisze...

cudny scrap a kartka rewelacja!!!Jestem pełna podziwu:). No Kochana rośnie Ci konkurencja:)))
Miłego wypoczynku:*