poniedziałek, 16 maja 2016

Merriment - Blue Fern Studios

Dzisiaj przypada mój post dla Blue Fern Studios :-) Wśród przygotowanych prac znalazł się layout, który już miał premierę na blogu BFS na początku maja - moja wersja majowej mapki:
Today is my post day for Blue Fern Studios :-) Among the projects I created there is a layout already published on the BFS blog at the beginning of May - my take on the May sketch:


Jak zwykle, starałam się dość wiernie odtworzyć elementy mapki. Wykorzystałam papiery z przepięknej kolekcji Timeless, dodałam pomalowane na biało cegiełki pozostałe z tego panelu i uzupełniłam kompozycję różyczkami i piękną koronką:
As usually, I tried to represent the elements of the sketch quite faithfully. I used papers from the goreous Timeless collection, added brick pieces coloured white from this panel and then completed my design with mini roses and beautiful lace:




Na tekturowych słowach pobawiłam się różnymi kolorami pudrów do embossingu, nakładając najpierw burgund, a potem półprzezroczysty wrzos, co dało nowy, delikatnie połyskujący brokatem odcień - na żywo przepiękny :-)
I played a bit with embossing powders on the chipboard words I used, first applying deep red and then a semi-transparent plum which resulted in a new, delicately shimmering glitter shade - wonderful in real life :-)


Szczegółową listę materiałów znajdziecie na blogu BFS. Ciąg dalszy nastąpi wkrótce :-)
You wil find detailed supply list on the BFS blog. To be continued soon :-)

3 komentarze:

Bea pisze...

Bardzo fajne!!!! Co za uśmiech!

Oliwiaen pisze...

Trochę niepełny, ale szczery ;-)) Dziękuję, Bea!

Ludkasz pisze...

Bardzo pięknie:) Twoi Faceci w kwiatach wyglądają doskonale!