czwartek, 12 maja 2016

Podziękowanie / Thank You Teacher

Koniec roku szkolnego coraz bliżej, pora pomyśleć o kartkach z podziękowaniem dla nauczycieli :-) I tak na mój post dla Lemonade przygotowałam kartkę dla nauczyciela języka polskiego:
The end of the school year is coming soon, it's time to think about thank you cards for teachers :-) And so for my post for Lemonade I made a card for a teacher of Polish:


Połączyłam papiery z kilku kolekcji, by stworzyć eleganckie tło dla przestrzennej księgi z jednym z najbardziej rozpoznawalnych cytatów z literatury polskiej :-) Księgę otoczyłam kwiatami i dodałam delikatne perełki:
I combined papers from several collections to create an elegant background for a dimensional book with one of the most recognisable quotations from Polish literature :-) I surrounded the book with flowers and added some delicate pearls:




Podlinkowane materiały znajdziecie na blogu Lemonade. Miłego dnia!
You will find linked supplies on the Lemonade blog. Have a nice day!

1 komentarz:

Ludkasz pisze...

Piękna praca, szkoda,że u nas w szkole takie kartki to rzadkość:(