środa, 28 września 2016

Ślubna delikatność / Wedding delicacy

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam delikatną, romantyczną kartkę ślubną:
For my today's post for Maja Design I created a delicate, romantic wedding card:


W tle ułożyłam neutralne, piaskowe papiery, a na nich pasującą kolorystycznie kompozycję kwiatową z misternymi akcentami tekturki:
I layered neutral, sand papers in the background and added the flower cluster in matching colours with filigree chipboard accents:



Dodałam ozdobny button z zegarem i mnóstwo maleńkich kropeczek z perełek w płynie i brokatu:
I added a decorative clock button and lots of tiny dots of liquid pearls and glitter:


Listę materiałów znajdziecie na blogu MD. Miłego dnia :-)
You will find the supply list on the MD blog. Have a nice day :-)

6 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Ależ śliczna :) Pięknie wyglądają te kwiaty na tekturkach i kolory... Mmmmm ... :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję, Asiu! :)

a.le kartka pisze...

Prześliczna kartka! Mnie urzekł drobiazg, ale jaki cudny - a mianowicie kropeczki brokatowe i perełki w płynie :))

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-)

Craft Meg pisze...

Ach te kolory, ta lekkość! Pięknie! Pozdrawiam

Ludkasz pisze...

Zachwycająca:)