wtorek, 21 lutego 2017

Nature's Spirit - Shadowbox

Całkiem zapomniałam pokazać Wam kolejny projekt, który reprezentował the ScrapBerry's na CHA w Phoenix! Tym razem to niewielki shadowbox z przepięknej kolekcji Nature's Spirit:
I totally forgot to share another project that represented the ScrapBerry's brand during the CHA in Phoenix! This time it's a small shadowbox using the beautiful Nature's Spirit collection:


To moja ulubiona kolekcja (obok Words Live Forever) z ostatniej edycji, kolory i wzory bardzo "moje" ;-)) I tak łatwo łączyć ją z wcześniejszymi dodatkami! 
It's my favourite collection (together with Words Live Forever) from the latest release, the colours and designs are so "mine" ;-)) And it's so easily combined with embellishments from previous collections!





A szczegóły materiałowe znajdziecie w moim poście na blogu TSB :-)
Detailed supply list is in my post on the TSB blog :-)

Miłego dnia!
Have a nice day!

7 komentarzy:

mosia pisze...

Jakie to piękne! Ogromnie mi się podoba :-)

Milena Kolat-Rzepecka pisze...

niesamowita praca, oczu nie można oderwać od kolorów i detali tak pięknie skomponowanych!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję Gosiu!
Milena, mnie też urzekły te kolory w kolekcji, nie mogłam się zdecydować, które papiery użyć ;-))

IWA pisze...

Śliczności! Idealny kontrast do tego, co za oknem!

GosiaMachynia pisze...

Wow ale piękności !!!

papermade fairytale pisze...

Maja this shadow box is absolutelly stunning! I love, love, love it so much. The feathers, the colors, just amazing!

Hugs,
Aleksandra

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję!
Thank you, Aleksandra :)