czwartek, 23 lutego 2017

Nie przestawaj marzyć! / Never Stop Dreaming!

W moim kolejnym poście dla Lemonade przedstawiam kartkę urodzinową dla mojej siostry, na bazie kolekcji Watercolour My World :-) 
In my DT post for Lemonade I share a birthday card for my sister, based on the Watercolour My World collection :-)


Stempel z cytatem, który jest punktem centralnym kartki, od razu wydał mi się idealny na kartkę urodzinową - mimo upływu lat nie traci się prawa do marzeń :-) Wszak nie bez powodu życzymy jubilatom spełnienia marzeń. Ułożyłam więc papiery tła i zainspirowana jednym z nich odbiłam stempel na akwarelowym kółeczku i tuszami dodałam kolory :-) Motyw gwiazdek ze stempla powtórzyłam na kartce, dodałam wycięte z arkusza piórka tworząc łapacz snów. 
The quotation stamp that is the central element of my card seemed perfect for a birthday card (it reads: "You're never too old to dream"). After all, we wish people their dreams come true :-) And so I layered papers in the background and inspired by the top one I stamped the sentiment on watercolour cardstock and added some colours with inks :-) I also repeated the star motif from the stamp, and added cut-out feathers, making a kind of a dreamcatcher:



A żeby dodać nieco blasku, brzegi papieru w tle oraz stempel embossowałam złotym pudrem. Całość pięknie mieni się pod światło :-)
To add some glam I heat-embossed the stamp and the paper edges with golden metallic ep. The card beautifully glimmers against the light :-)


Spis materiałów znajdziecie na blogu Lemonade, a tymczasem życzę Wam miłego dnia!
Visit the Lemonade blog for the supplies list, and have a nice day today!

5 komentarzy:

mosia pisze...

OOOOO, pięknie!
Podoba mi się taka Twoja odsłona. Te kolory! I złoto! Cudnie!

GosiaMachynia pisze...

Cudna :) bardzo mi się podoba, kolorki świetne, tekst idealny !!!

karolina jeżak pisze...

Śliczna, oryginalna kartka! :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa :-) Muszę przyznać, że i siostrze się spodobała ;-))

artiza pisze...

och ...jak cudnie ...KARTKA BAJECZNA!