wtorek, 28 marca 2017

Alleluja

W kolejnym poście dla Lemonade przedstawiłam kartkę wielkanocną:
In my next post for Lemonade I shared this Easter card:


Kompozycję umieściłam na tle wyciętym w ażur:
I placed my design upon an openwork background:


Główną rolę grają stemple: motyw Zmartwychwstałego Pana z barankiem pokolorowałam Distressami i złotą mgiełką:
The focus of the card is on stamps: I coloured the Christ Risen image with Distress inks and golden mist:


...a pisankę i napis embossowałam złotym pudrem:
...and the Easter egg and the sentiment are embossed with golden ep:


...co razem z brokatem daje przyjemny dla oka efekt:
...which together with glitter gave an effect truly pleasant to the eye:


Spis podlinkowanych materiałów znajdziecie na blogu Lemonade. 
Miłego dnia :-)
Visit the Lemonade blog for the linked supplies.
Have a nice day :-)

1 komentarz:

Magda Łuczak Art pisze...

Aż chce się zakrzyknąć: Alleluja!
Czyli kartka spełnia swoje zadanie :)
Piękna!