piątek, 19 kwietnia 2013

Dziennik podróżnika / A Traveller's Journal

Na dzisiaj przypadł mój post dla Lemonade - na tę okazję przygotowałam notes-dziennik dla podróżnika.
Today is my turn to post for Lemonade - for the occassion I created a notebook-traveller's journal.

Notes powstał z udziałem papierów z najnowszej kolekcji Lemonade, Vintage Basics - idealnej do klimatów vintage, choć nie tylko :-) Dodałam odrobinę "drewna" z kolekcji Summer Kitchen, wycinane elementy i garść stempli.
I created the journal using Lemonade's latest collection, Vintage Basics - perfect for vintage themes, though not only :-) I added a bit of "wood" from the Summer Kitchen collection, some cut-outs and a handful of stamps.




Ćwiek zabezpiecza gumkę przed zsuwaniem się:
The brad is to secure the rubber band against sliding off:


A gumka jest przymocowana z tyłu okładki, również ćwiekami:
The rubber band is attached on the back cover, also with brads:



Wewnątrz dołączyłam kopertę na luźne kartki, bilety, zdjęcia itp.
I attached an extra envelope inside, for some loose pages, tickets, photos etc.

Mam nadzieję, że dziennik wkrótce wypełni się wspaniałymi wspomnieniami :-)
I hope the journal would soon be filled with wonderful memories :-)

12 komentarzy:

mapowska pisze...

Dziennik przepiękny! Aż chce się gdzieś wyjechać, żeby móc w nim cos zapisywać :D

Josta pisze...

Kapitalny notatnik! Zastanawiałam się kiedyś, jak zamocować gumkę, ale o ćwiekach nie pomyślałam. Dzięki za podsunięcie pomysłu!

elpimpi pisze...

SUPER!!! FANTASTYCZNE detale!!! Będzie fajną pamiątką! :-)

Brujita pisze...

REWELACJA!!
Podsunęłaś mi pomysł na album z moich wypraw... a może i na dziennik się skuszę - SUPER

wiola_c pisze...

Świetny klimat ma Twój notes. :)
Dziennik zapewne szybko zapełni się wspomnieniami. :)

Kolorowy Światek pisze...

Super ten notes! Bardzo bym chciała mieć właśnie taki! Pozdrawiam!

iluszka pisze...

Fantastyczny notes, idealny upominek dla zapalonego podróżnika :)

Irena Rysa Maciąg pisze...

Boski! nie mogę się napatrzeć. Piękny jest!

Barbara pisze...

Piękny,patent z gumką zamiast wiązania jest super :)

Unknown pisze...

jej ależ cudowny :) ale znajac mnie nie zapisałabym swoimi bazgrołami ani słowa - szkoda by było takiego ładnego notesu na moje gryzmolenie :D

Kamila pisze...

świetny notes :) i ćwiek jak się ładnie wkomponował ;)

Ludkasz pisze...

Rany, jaki on cudny!!!