poniedziałek, 30 września 2013

Notes dla nauczycielki / A Notebook For The Teacher

W moim dzisiejszym poście dla Lemonade pokazałam notes dla nauczycielki - miał być delikatny i elegancki. Oto rezultat:
In my today's post for Lemonade I shared a notebook for a teacher - it was supposed to be delicate and elegant. And here's the result:



Na bileciku można napisać kilka słów życzeń:
You can write a few words of wishes on the tag:


Małe różyczki - wielki urok :-)
Tiny roses - great charm :-)


Tył również delikatnie zdobiony:
I also decorated the back:


Okładki wewnętrzne okleiłam neutralnym papierem "gazetowym" w sepii:
I decorated the inner covers with a neutral sepia "newspaper" design:


Mam nadzieję, że notes okaże się miłym i przydatnym upominkiem - na pewno trwalszym niż kwiaty czy bombonierka ;-)
I hope the notebook would turn out a nice and useful gift - surely more durable than flowers or chocolates ;-)

9 komentarzy:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Swietnie wykonany, bardzo mi się podoba:)

joyanna pisze...

Bardzo delikatny, taki eteryczny

Szydełkiem w oko :) pisze...

świetny ... delikatny i elegancki

Wanda pisze...

prześliczny notes:)

Unknown pisze...

Piękny i funkcjonalny, fajnie, że zadbałaś o rogi :)

a.le kartka pisze...

Miły gest taki prezent a sam notes piękny i rzeczywiście elegancki:)

Po-tworzenie pisze...

Szkoda, że moi uczniowie tego nie widzą :) Pozdrawiam, Azz :)

Bea pisze...

Sama słodycz! DELICZNY jak by to Lila powiedziała :)

Ludkasz pisze...

Piękny;) I ten tekst w środku bardzo mi się podoba:)