niedziela, 15 czerwca 2014

Traktat (nie)Morski / (Non)Naval Treaty

Jak pewnie wiele z Was, od pierwszego wejrzenia zakochałam się w UHK-owym "Traktacie Morskim" - ale o dziwo, chociaż wszelakie "morskie" papiery uwielbiam, ten zestaw nie od razu skojarzył mi się z morską pracą. Bo skojarzył mi się tak:
As probably many of you, I instantly fell in love with the "Naval Treaty" collection by UHK - by to my surprise, though I adore all sea-themed papers, I didn't associate these with a marine creation. Instead, I thought of this:


Granatowe tło aż się prosiło o białe zdobienia :-) U mnie to tytuł z maski Primy:
The navy blue background was literally asking for some white decoration :-) I used a Prima stencil to add the title:


Tło pod zdjęcia ułożyłam z różnych skrawków papierów i uzupełniłam kwiatami, tagami i metalowymi ozdobami:
I matted the photos with scraps of various papers and completed with flowers, tags and metal charms:





I rzut oka z boku na przestrzenność ;-))
And now a side-look on the dimension ;-))


Na zdjęciach mój "trzeci syn" - siostrzeniec, chrześniak, sąsiad i towarzysz dzieciństwa moich chłopaków w jednym :-) Była oczywiście cała sesja, więc spodziewajcie się więcej prac w tej tematyce - jak również kolejnych nie-morskich Traktatów :-)
On the photos you can see my "third son" - my nephew, godson, neighbour and my boys' best friend in one :-) Of course we took a full photo shoot, so more creations are coming soon - as are more projects with a non-naval Treaty :-)

6 komentarzy:

sajciastyczna pisze...

superowy ten scrap!

Chimera pisze...

Świetny jest, pełny energii! Podoba mi się jego kolorystyka :)

Amlai pisze...

Piękna kolorystyka!

mapowska pisze...

Scrap przepiękny! Świetna kolorystyka! :D

mosia pisze...

świetny scrap!

Sylwia-eR pisze...

Fantastyczna praca!Granata i biel - zestaw idealny a i ta moc dodatków- super!