piątek, 24 października 2014

Kartki w stylu vintage / Vintage Style Cards

Z kolejnego zestawu ScrapBerry's, "Vintage Style", zrobiłam dwie kartki, bo nie mogłam się zdecydować, który z pomysłów wybrać ;-)) I tak oto powstała ślubna kartka shabby:
I made two cards from another ScrapBerry's kit, the "Vintage Style" one, as I couldn't make up my mind which of the ideas to choose from ;-) And so here's the shabby wedding card:


Z dwutonowymi, metalicznymi listkami szkieletowymi:
With dual-tone, metallic skeleton leaves:


...pięknymi kwiatami:
...beautiful flowers:


...i uroczym ćwiekiem, i zawijasem, który ułożyłam z pojedynczych perełek:
...and a sweet brad and a flourish I composed of single pearls:


Wzór jednego z papierów i zawijaski z kryształków zainspirowały mnie też do stworzenia tej kartki w stylu bardziej glamour:
The design of one of the sheets and the crystal swirls inspired me to make this card in the more glamorous card:


Narożniki z arkusza wycięłam tak, by stworzyły ozdobne narożniki kartki - linie łączenia przysłoniłam paskiem papieru i wstążką:
I cut out the corners of the paper to make ornamental corners of the card background - I cover the joining lines with a vertical strip of paper and the ribbon:


Zawijaski zaś utworzyły ramkę dla stemplowanego napisu:
Then I arranged the swirls into a frame for the stamped sentiment:


Detale podkreśliłam perełkami. 
A Wam która kartka bardziej się podoba? :-)
I accented the details with pearls. 
And which of the two cards do you like more?

7 komentarzy:

mosia pisze...

O rajusiu! Obie piękne ale pierwsza skradła moje serducho - jest nieziemska!

Studio Hello! pisze...

Oliwiaen znowu zachwycasz! :)

ewinka Nowa pisze...

Zdecydowanie pierwsza!!! Piękne połączenie kolorystyczne i wkomponowane elementy: badzik, liście,perełki :-))|)

Kasia Udalska pisze...

Bardzo się cieszę, że nie mogłaś się zdecydowac i dzięki temu pokazujesz nam nie jedną, a dwie piękne prace :) Ale dziewczyny mają rację - pierwsza bije wszystko inne :) jest boska!

dokaem pisze...

Pięęęęękne obie!!!!

Pasje Justychy pisze...

Cuda, piekna kolorystyka :D

Ludkasz pisze...

Piękne, bardzo subtelne