czwartek, 27 sierpnia 2015

Album dla żeglarza / A Sailor's Album

Kolejna praca w morsko-żeglarskim stylu, tym razem album jako prezent-podziękowanie dla instruktora żeglarstwa, na koniec sezonu :-)
Another marine-sailing theme project, this time a thank-you album as a gift for the sailing instructor at the end of the season :-)


Sięgnęłam po papiery Piątek 13 z kolekcji "Na morzu", której kolorystyka i design bardzo przypadły mi do gustu. Szkoda, że to tylko kilka wzorów...
I used the "Offshore" collection by Piątek 13, which colours and designs are right to my taste. Pity there are just a couple of patterns...


Postanowiłam więc pokazać większość z nich, układając w tle kilka pasów:
And so I decided to show most of them by arranging stripes of papers in the background:


Napis umieściłam zaś na panelu ozdobionym tekturką, ćwiekami i sznurkiem z zawieszką w kształcie kotwicy:
I placed the die-cut word on a panel decorated with a chipboard piece, brads and a anchor-shaped charm tied on a piece of thick cotton string:


Wewnętrzne okładki okleiłam papierem z morskiej kolekcji UHK i dodałam stemplowanie:
I covered the inner covers with the UHK marine paper and added some stamping:



Na koniec dodałam kartkę do kompletu:
I also added a matching card:


Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

9 komentarzy:

M. pisze...

Piękny jest!

Mona_63 pisze...

Fiolet zamiast niebieskiego - fajny zestaw i fajny album... No i stemple... Czy ktoś jeszcze ich używa? :D ;)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :)
Mona, to "spłowiały" granat, nie fiolet ;)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Super jak zawsze :)

a.le kartka pisze...

Fantastyczny album!

Amlai pisze...

Piękny zestaw...

rosaliaa pisze...

śliczny, utrzymany w morskim klimacie

artiza pisze...

obłędny:)

Arleta pisze...

swietny album