sobota, 16 stycznia 2016

We're All Mad Here - Blue Fern Studios

I oto nadszedł dzień mojego pierwszego postu dla Blue Fern Studios :-) Wcześniej miałam okazję pracować z ich produktami w ramach projektowania dla The Scrapbook Diaries, wiedziałam więc, że mogę się spodziewać pięknych tekturek, grubych papierów z niesamowitymi wzorami i cudownych vintage'owych stempli - i nie zawiodłam się! Jeden z layoutów już mieliście okazję zobaczyć przy okazji styczniowego wyzwania, a dzisiaj kolejny, z najnowszej kolekcji Blush:
And here it comes, my first DT post for Blue Fern Studios :-) I had a chance to work with their products while designing kits for The Scrapbook Diaries, and so I knew I could expect beautiful chipboard pieces, thick papers with gorgeous designs and fabulous vintage stamps - and I wasn't disappointed! You could have seen on of my layouts during the January sketch challenge reveal, and here's another one made using the latest collection, Blush:


LO swój początek ma w...tekturce tytułu ;-) Od razu pomyślałam o tych zdjęciach, a że skojarzyło mi się stylistycznie z Alicją w Krainie Czarów, to i powstała kompozycja z różnymi dziwnymi elementami ;-)) Każde słowo w tytułowej tekturce osobno pokrywałam tuszem do embossingu i innym kolorem pudru, by uzyskać wielobarwny efekt (przy okazji wypróbowałam fantastyczne pudry BFS!):
The LO originates from the...title chipboard ;-) I immediately thought of those photos, and as it reminded me of the Alice in Wonderland style, hence the design with verious weird elements ;-)) I started by covering each individual word of the title with embossing ink and then a different colour ep to get this multicolour effect (at the same time I had real fun playing with fantastic BFS eps!):


Z jednego z arkuszy wycięłam kwiatową ramkę, nałożyłam na drugi arkusz, i tak powstało tło:
I cut out the flowery frame out of one of the papers, layered it on another paper, and here's my background:


Jako dodatków użyłam stemplowanych motywów z różnych zestawów, które podkleiłam na piance 3D i ozdobiłam:
For my embellishments I used stamped images from various sets that I mounted on 3D dots and decorated:



Na blogu BFS znajdziecie szczegółowy spis użytych materiałów. 
Miłego dnia :-)
You will find a detailed list of supplies on the BFS blog.
Have a nice day :-)

3 komentarze:

Mona_63 pisze...

Stemple i papiery rzeczywiście świetne :) Dzieciaki również (pewnie miały niezły ubaw z tych min)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Wspaniały!

Ania pisze...

Jaki radosny, piękne kolory!