czwartek, 15 grudnia 2016

Bóg się rodzi / God Is Born

Przygotowując kartki świąteczne z materiałów projektanckich jestem siłą rzeczy ograniczona do określonej stylistyki. Jednak "prywatne" kartki robię zawsze z motywem religijnym - wszak religijne to święta i szczerze mówiąc, nie wiem, co mają symbolizować jelenie, myszki, pingwiny, psy i koty, które widuje się na kartkach... gdy świętujemy pamiątkę narodzenia Bożego Syna.
While creating my DT Christmas cards I am of course limited to a certain imagery. But my "private" cards always include some religious motif - after all, Christmas is a religious celebration and to be honest, I don't know what all those deer, mice, penguins, cats and dogs are meant to symbolise on Christmas cards...while we celebrate the birth of the Son of God:


Z pomocą przy wykonaniu przyszedł niezawodny Lemoncraft i moja ulubiona kolekcja Dom Róż oraz rozmaite wykrojniki:
Of course the infallible Lemoncraft and my favourite collection House of Roses as well as a selection of dies were very helpful:


Pod obrazkiem umieściłam misterną ramkę wyciętą w metalicznym kartonie:
I matted the image with a filigree frame I die cut in metallic cardstock:


Poinsettie i jemiołę również wycięłam wykrojnikami, z kartonu brokatowego i ułożyłam kompozycję kwiatową:
I also die cut poinsettias and mistletoe in glitter cardstock and arranged the flower cluster:


Drugą kartkę ozdobiłam misternymi śnieżynkami. Obrazek pozostawiłam w oryginalnym kształcie taga i dodałam delikatną wstążeczkę:
I decorated the other card with filigree snowflakes. I kept the original tag shape of the image and added delicate vintage ribbon:




Miłego dnia Wam życzę :-)
Have a nice day :-)

8 komentarzy:

izachica111 pisze...

Śliczne karteczki - bardzo delikatne, subtelne.

Ludkasz pisze...

Bardzo piękne i klimatyczne kartki:)

ewinka Nowa pisze...

Pięknie zestawione deskowe tło z motywami religijnymi :-) Gwiazdy dodały elegancji kompozycjom :-)))

mosia pisze...

Naprawdę są niesamowicie piękne! Tak subtelne ale i radosne zarazem.

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję!
Ewinko, dechy są dobre na wszystko ;-)

a.le kartka pisze...

Piękne!

Sylwia-eR pisze...

Śliczne prace w pięknej ,ciepłej tonacji..Motywy religijne ,,ciężko oprawić"... Przynajmniej dla mnie to trudne.Stąd pewnie i myszki ,i kotki, i pingwiny etc w zimowej scenerii..A reniferki z Mikołajowego zaprzęgu darzę wielką miłością i jest to jakby nie było dla mnie jednak znak świąt..Myślę,że karteczki ,które poczyniłaś na pewno bardzo ucieszą obdarowanych- wyjątkowe:)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję :)
Sylwia, masz rację, motywy religijne są raczej trudne do ozdobienia. Łatwo przekroczyć granicę "odpustowości", tak myślę.