sobota, 17 grudnia 2016

Kartki świąteczne / Christmas Cards - Blue Fern Studios

Na mój ostatni post dla Blue Fern Studios powstały również trzy kartki Z kolekcji Vintage Christmas II:
For my last post for Blue Fern Studios I also made three cards using the Vintage Christmas II collection:


Na każdej z nich rolę główną grają przepiękne tekturki:
Each one features beautiful chipboard pieces:




Tekturki embossowałam na gorąco pudrami w różnych kolorach:
I heat-embossed the chippies with various eps:




Poza tym dodałam tylko kilka ozdób i delikatne kwiaty:
Apart from that I added a couple of embellies and delicate flowers:




A jutro - ostatnia inspiracja BFS. Zapraszam!
And tomorrow - the last inspiration for BFS. Drop by!

4 komentarze:

izachica111 pisze...

Trzy ślicznotki.

Elżbieta pisze...

Piękne! Takie zimowo pastelowe. A tekturki piękne i nietypowe bardzo :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :) Te misterne śnieżynki urzekły mnie niesamowicie i zastanawiałam się, czy użyć je na kartkach, czy jednak na LO ;-)

Elżbieta pisze...

LO byłby na pewno piękny ale byłyby na nim zapewne i inne ozdoby i zdjęcie i tekturki moģłyby nie dać takiego efektu jak tutaj :) a na kartkach grają główną rolę :)