piątek, 2 grudnia 2016

Mroźne Święta / Frosty Christmas

Taki temat ma grudniowe wyzwanie w Lemonade. Z mrozem kojarzy mi się biel, niebieski i srebrny - i w takich właśnie kolorach powstała moja inspiracja :-)
Such is the subject of the December challenge at Lemonade. For me "frosty" is white, blue and silver - and so I made my challenge sample using this palette :-)


Jako tło wykorzystałam piękny "marokański" wzór z kolekcji Watercolour My World, na którym nakleiłam srebrzyste gwiazdki z wykrojnika:
For the background I used the beautiful "Moroccan" pattern paper from the Watercolour My World collection, onto which I placed silver glittery diecut snowflakes:


Do wycięcia gałązek i poinsettii również użyłam brokatowych kartonów:
I used the glitter cardstock to die cut the twigs and poinsettia as well:


Większość okrągłych stempli Lemonade jest tak zaprojektowana, by można było je wyciąć używając dziurkaczy 5 cm i 3,7 cm - można wówczas wyciąć środek i ułożyć warstwową kompozycję, co też uczyniłam :-))
Most of the round stamps at Lemonade are designed so that you cna punch them with 5 cm and 3,7 cm punches - you can punch the centre and mount a dimensional element, and so I did :-))


Zachęcam do udziału i życzę Wam miłego dnia!
Do join us for the challenge - and have a nice day!

6 komentarzy:

mosia pisze...

Pięknie mroźna!

Elżbieta pisze...

Piękna, cudnie skrząca się :) Lubię takie zimowe kartki :)

Sylwia-eR pisze...

Przywołałaś mroźny klimat swoją śliczną pracą:)

DecoArtMagda pisze...

przecudna i taka mroźna :)

wiola_c pisze...

Piękna i fantastycznie mroźna. Idealnie oddałaś klimat zimowych świąt. :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo Wam dziękuję :) Chociaż przyznam, że za zimą nie przepadam (zwłaszcza za taką ciemną, wietrzną a bezśnieżną, jaką mamy najczęściej :/), chętnie jednak zobaczyłabym takie skrzenie śniegu za oknem, chociaż na Gwiazdkę! :)