czwartek, 1 grudnia 2016

Świąteczna świeca / Christmas Candle

Wciąż trwa specjalne świąteczne wyzwanie the ScrapBerry's - na początku grudnia nasza drużyna przypomina Wam o tym w specjalnym poście, w którym prezentujemy dodatkowe prace wyzwaniowe. Ja tym razem ozdobiłam świecę:
The special Christmas challenge is still on at the ScrapBerry's - and our Design Team reminds you about it in a special blog post in which we share extra challenge samples. This time I decorated a candle:


Wykorzystałam papiery z nowej kolekcji A Taste of Winter oraz dodatki z różnych kolekcji, niekoniecznie zimowych ;-)
I used papers from the new collection, A Taste of Winter, and embellishments from various collections, not even neccessarily winter ones ;-)


Detale podkreśliłam brokatem i śniegiem w paście:
I accented details with glitter and snow paste:


Zachęcam do udziału w wyzwaniu - i życzę miłego dnia!
I do encourage you to join in the fun - and wish you a nice day!

9 komentarzy:

Arleta pisze...

śliczna

mosia pisze...

Pięknie Maju!

Wiktoria lk pisze...

wow, czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Świetna jest!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-)
Wiktoria, naprawdę? :-) Ja pamiętam pracę Ingvild Bolme sprzed kilku lat, bardzo mnie zainspirowała i od tamtej pory dekoruję świece świąteczne :-)

GosiaMachynia pisze...

Wow cudowna dekoracja :) będzie pięknie wyglądać na świątecznym stole :)

Sylwia-eR pisze...

Piękny stroik- bogaty,a zarazem bardzo gustowny- wszystko idealnie do siebie pasuje-od dodatków po kolorystykę:)

a.le kartka pisze...

Przepiękna kompozycja! Świeca pięknie wystrojona na święta ;)

IWA pisze...

Pięknie się prezentuje!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa :)