wtorek, 6 grudnia 2016

Świąteczne pudełeczka / Christmas Pillow Boxes

Nie zawsze świąteczny prezent jest okazały, czasem to miły sercu drobiazg. Albo po prostu gotówka ;-) Ale to nie znaczy, że takiego upominku nie można efektownie opakować. W moim poście dla Lemonade przedstawiam taką propozycję:
A Christmas gift is not always very splendid, sometimes it's a precious little thing. Or just...money ;-) But that doesn't mean we can't wrap such a gift nicely. And so in my Lemonade post I share this idea:


Moje "poduszeczki" wycięłam wykrojnikiem, ale akurat ten kształt można bez trudu zrobić samodzielnie. Jak i wiele innych ;-) A potem wystarczy ozdobić - ja wykorzystałam piękny stempelek i dodałam kwiaty, śnieżynki i wstążeczki. 
I made my pillows using a die, but this particular shape is quite easy to make by yourselves. As well as many other shapes ;-) And then you only need to decorate them - I used a beautiful stamp and added flowers, snowflakes and ribbons.




Wykonanie takiego pudełeczka zajmuje dosłownie kwadrans, a wygląda znacznie lepiej niż koperta, nieprawdaż? :-)
Making the pillow box takes a quarter and it looks so much better than an envelope, doeasn't it?

5 komentarzy:

a.le kartka pisze...

O tak, opakowanie może znacząco uatrakcyjnić prezent:)
Świetne pudełeczka.

Sylwia-eR pisze...

Pudełko mimo niewielkiego rozmiaru może wiele pomieścić( np wiele pieniążków dla ,,starszaków,karnecik,kartę członkowską ,małego tea -light'a, etc) a przy tym jak efektownie wygląda-super pomysł!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)
To prawda, Sylwia, wbrew pozorom pudełeczko jest całkiem pakowne :)

mosia pisze...

Prześliczne!

anai.pl pisze...

Śliczne są :) Zawsze podobał mi się taki kształt pudełeczka. Wyglądają bardzo elegancko, a ozdobione przez Ciebie, to już w ogóle - prezent sam w sobie :D