środa, 18 stycznia 2017

Coś słodkiego dla dziadzia :-) / Something Sweet For Grandpa :-)

Pamiętacie czekoladownik dla babci, który pokazywałam kilka dni temu? Dziadziowi też się należy ;-) więc na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam pudełko w męskim stylu:
do you recall the chocolate box for grandma I shared a couple of days ago? Well, grandpa deserves one too ;-) and so for my today's post for Maja Design I made a box in a masculine style:


Forma czekoladownika jest taka sama jak tego dla babci, zmieniłam tylko dodatki i paletę kolorystyczną:
The basic design of the chocolate box is the same as the one for grandma, I only changed the embellishments and colour palette:



Odrobina blasku nikomu nie zaszkodzi, prawda? ;-) 
Some glam won't kill you, right? ;-)


Wewnątrz umieściłam kieszonkę z tagiem, by wygodnie wpisać życzenia:
I placed a tag pocket inside, which makes writing wishes more comfortable:



Spis materiałów znajdziecie na blogu MD. Miłego dnia!
Visit the MD blog for a list of supplies. Have a nice day!

3 komentarze:

mosia pisze...

Baardzo fajne!

a.le kartka pisze...

Swietny klimat retro!

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :)