niedziela, 9 kwietnia 2017

Stemplowana I Komunia / Stamped First Communion

W kwietniowym wyzwaniu Lemonade używamy stempli :-) Przygotowałam dwie bliźniacze kartki, w których nie ma scrapowych papierów, a główną rolę grają stemple:
The April challenge at Lemonade is all about stamps :-) And so I created these twin cards without scrapbooking papers and focused on stamps:


Postawiłam na biel z niewielkim dodatkiem koloru, co pozwoliło wyeksponować stemple. Dla urozmaicenia białe tło wytłoczyłam maszynką z użyciem folderów. Jak zwykle, zrobiłam wersję dla dziewczynki:
I opted for white with just a touch of colour, which allowed me to showcase the stamps even better. I embossed the background with folders for more interest. As usually, I made a girl's version:




...oraz dla chłopca:
...and the one for the boy:




Stemple embossowałam złotym pudrem do detali, co koresponduje ze złotymi ramkami i ułatwiło też kolorowanie :-)
I heat-embossed the stamps with gold detail ep which corresponds to gold frames and also made the colouring easier :-)
Zachęcam do udziału w wyzwaniu - i życzę miłego dnia!
I do invite you to join in - and have a nice day!

2 komentarze:

Arleta pisze...

cudowne

Peninia / Gosia pisze...

Twoje kartki są przepiękne i wyjątkowe!