środa, 26 lipca 2017

Urodzinowa latarenka / Birthday Lantern

Dzisiaj kolejna kartka z serii "do koperty", czyli płasko - ale nie całkiem :-)
Today I have another "into envelope" card to share, i.e. as flat as possible - but not completely :-)


Kartka powstała z mojej ulubionej Lemoncraftowej kolekcji, Dom Róż :-) Płaskie tło urozmaiciłam warstwami papieru i wycinanymi elementami, a motywy przestrzenne to kwiatuszki sweetheart i piękna, zachwycająca detalami latarenka z masy plastycznej:
The card is made using my favourite Lemoncraft collection, House of Roses :-) I made the flat background more interesting by paper layers and cut out elements, while adding some dimensional motives too - sweetheart flowers and a beautiful, intricately detailed art clay lantern:



Kartka mieści się do koperty, ale mimo to jest przestrzenna, co mnie bardzo cieszy :-)
The card still fits into an envelope, but it's dimensional too, which makes me really glad :-)

 
Miłego dnia!
Have a nice day!

6 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Jaka piękna...cudownie z tą latarenką :)

AniaTworzy pisze...

wow ale piękna, taka romantyczna!

Alicja pisze...

Pomysł z latarnią bardzo trafiony. Wszystko pięknie pasuje do siebie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)
Przyznam, że zachwyciła mnie ta foremka, kartka powstała właściwie dla latarenki :)

Chimera pisze...

Prześliczna jest, bardzo klimatyczna :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :-)