niedziela, 9 lipca 2017

Together - My Creative Scrapbook

Z każdym kolejnym layoutem z lipcowego kitu Limited Edition od MCS pojawia się więcej kwiatów ;-) Co zresztą wcale mi nie przeszkadza!
With each layout I made using the July Limited Eiditon kit from MCS there are more and more flowers ;-) And I don't mind at all!


Zdjęcie zdobią naklejki pełniące rolę tytułu i journalingu, łańcuszek złotych kuleczek, kwiaty przestrzenne oraz stemplowane, których użyłam również w poprzednim layoucie - tym razem odbiłam je na kawałkach papierów i po embossowaniu wycięłam i umieściłam pomiędzy kwiatami przestrzennymi:
The photo is embellished with stickers that make the title and journaling, a chain of gold mini balls, dimensional flowers and stamped one that I also used in the previous layout - but this time I stamped them on pieces of papers, embossed, cut out and placed among the dimensional flowers:





Całość zdobią motylki wycięte z jednego z arkuszy.
Zajrzyjcie jutro po kolejny layout :-)
I decorated the layout with butterflies cut out from one of the papers.
Drop by tomorrow for another page :-)

Brak komentarzy: