wtorek, 19 września 2017

Błękitna Rapsodia / Rhapsody In Blue

Jak dla mnie, bardziej granatowa, ale błękitne akcenty też się znajdą ;-)) A to za sprawą kartek z kolekcji Rhapsody In Blue, jakie przygotowałam na mój post dla the ScrapBerry's. Rzadko sięgam po taką kolorystykę, a ponieważ kolekcja w zasadzie nie posiada innej ;-) pozostało mi zmierzyć się z taką paletą  :-)
As for me, it's more navy blue, but there are blue accents too ;-)) And that's because of the cards I made using the Rhapsody In Blue for my post for the ScrapBerry's. I rarely use such colour combo, but the collection actually has no other colours ;-) and so I had to deal with this palette :-) 



Kompozycja pierwszej kartki uwarunkowana użytym wykrojnikiem:
The design of the first card was determined by the die I used:


Wycięty napis ozdobiłam kwiatami, zawijasami z masy i delikatną kameą:
I decorated the die cut sentiment with flowers, a resin flourish and a delicate cameo:



Również na drugiej kartce prym wiodą wykrojniki, które na ciemnym tle układają się w ozdobny wzór:
Also in the other card dies play the main role and accent an ornate shape against the dark background:


Tym razem część kwiatów wycięłam z arkusza dodatków, a do granatu i błękitu kartki dodałam srebrne akcenty napisu, lustrzanych perełek i metalowej zawieszki:
This time I also cut out some flowers from the cutouts sheet and to the navy blue and light blue of the papers I added some silver accents with a die cut sentiment, mirror pearls and a metal charm:



Listę materiałów znajdziecie na blogu SB. 
Miłego dnia :-)
Visit the SB blog for the list of supplies.
Have a nice day :-)

10 komentarzy:

Dorota pisze...

Cudne te błękity ;)

GosiaMachynia pisze...

I wyszło pięknie :)

a.le kartka pisze...

Bardzo udane kartki :)

Peninia / Gosia pisze...

Karteczki przepiękne i wyjątkowe :)

Ludkasz pisze...

Maju, pięknie jak zawsze :)

Chimera pisze...

Pięknie! Kolory zachwycają :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję :)

Michelle pisze...

Piękne - granatowy to ostatnio mój ulubiony kolor :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję, Michelle - przyznam się, że u mnie granat bardzo rzadko pojawia się na kartkach (w innych pracach częściej ;-)), tym bardziej się cieszę, że się podobają :-)

el pisze...

piękna kolorystyka