środa, 16 czerwca 2010

Królewskie patchworki / Queen Patchworks

Żeby nie zmarnować nawet najmniejszego kawałeczka :-))))) Wszystkie materiały - poza stempelkami (Polpomp) - z Craft4You.
I made these two patchwork cards not to waste even the smallest bit :-) All materials - apart from Polpomp stamps - I got from Craft4You.




I na razie tyle z Królowej Pszczół, resztę papierów odkładam na zaś :-) Czas chyba zacząć szykować się na zlot - gdyby ktoś miał ochotę kolorować stempelki - zapraszam na stoisko Craft4You :-)

 Udpate: Kuba też się podoba Primie ;-))Przy okazji gratulacje dla również wyróżnionych Fryne i Brises - w maju ponownie rządziły polskie scrapperki! :-)

19 komentarzy:

Monia pisze...

Prześliczne karteczki z resztek!

bossanova pisze...

uwielbiam patchworki i uwielbiam Twoje prace, z czego jasno wynika, że powyższymi karteczkami jestem zachwycona!!!

ona_i_ja pisze...

Prześlicznie wykorzystałaś papierki.... :) Zresztą papier naprawdę cudowny... I cały czas żałuję, że nie będzie mnie na zlocie

Yvette pisze...

Boskie kartki, boskie szycia i te owady... Cudnie!!!

asica.p pisze...

piękne!ja nie umiem tak zszywac rowniutko:)

nimucha pisze...

Super efekt dała ta oszczędność! Śliczne kartki!

Enthia pisze...

Bardzo podobają mi się twoje karteczki!

Chętnie pokolorowałabym sobie stempelki pod twoim przewodnictwem, niestety nie mogę przyjechać na zlot... ;((

PatiS pisze...

O kurczaki, a ja nie wiedziałam do czego wykorzystać te wszystkie ścinki??!piękne, a te przeszycia tak proste, że aż kłują w oczy:):):) moje "proste" szycia są...szkoda słów :P

fussia pisze...

Godne podziwu wykorzystanie ostatnich kawałeczków :)

kartkomania.com pisze...

piękne - kwadratowa mnie użekła :)

cyga pisze...

świetne karteczki

paperina pisze...

Najpierw chciałam napisać ,że pierwsza...potem ,że druga , a teraz to już wiem ...obie mi się podobają!!!

k_maja pisze...

genialne po prostu!!!! a ja te papierki przegapiłam chlip chlip

magda.matraszek pisze...

bardzo eleganckie i wytonowane karteczki. kolory mnie zaksocyzły,bo sama w życiu bym żółtego nie użyła, a tu tak cudnie wygląda!

Ludkasz pisze...

przepiękne!!!!

Katharinka84 pisze...

Cudne patchworkowe kartki!!!
Piękne kolory i dodatki :)
:*

chwilka13 pisze...

elegancko, delikatnie, po prostu pięknie!

Gosia pisze...

Przepiękne i eleganckie kartki...., jak zawsze:)

kigabet vel Ki pisze...

w twoim wydaniu nawet "resztki" nabierają cudownego wyrazu ...