sobota, 18 sierpnia 2012

Zawsze słuchaj swego serca / Always Listen to Your Heart

W tym tygodniu w Craft4You trwał cykl inspiracji "Historia jednego papieru", podczas którego projektantki kolejno przedstawiały swoje pomysły na papier Sincerely z kolekcji Sweet Nothings Kaisercraft. Ze względu na mój urlopowy wyjazd mój post przypadł wyjątkowo dzisiaj - i przedstawiłam w nim LO z Filipem, na którym wspomniany papier wystąpił w roli tła:
This week at Craft4You we presented "A History of One Paper" series, within which each designer in turn showed their ideas for creative use of the Sincerely sheet from the Sweet Nothings collection by Kaisercraft. Due to my holiday leave I posted today, and I presented the LO with Filip and the above mentioned paper in the background:


Do nutowego tła dołożyłam jeszcze jeden arkusz, powycinałam z nich okręgi, potuszowałam i postarzyłam brzegi i ponownie nałożyłam na siebie, naklejając na zwykłą kartkę (której oczywiście nie widać), dla większej sztywności.
I added another paper to the music note background, I cut circles, inked and distressed the edges and put them back together, glueing them onto an ordinary piece of paper (invisible here, of course) for more stiffness.


Jako, że na wykonanie LO miałam tylko noc, posłużyłam się gotowymi die-cutami z kolekcji Sweet Nothings, które poukładałam warstwowo na piance, dodając brokaty i Glossy Accents na poszczególne elementy:
As I had just one night to prepare this LO, I used the ready made die-cuts from the Sweet Nothings collection, that I layered and mounted on 3D foam, adding some glitter and Glossy Accents to particular elements:



Zamiast słowa "heart" w tytule użyłam metalowej zawieszki Tima Holtza:
Instead of the word "heart" in the title, I used Tim Holtza metal cahrm:


No i cóż, wracam do rzeczywistości, a Was zapraszam jutro po wyniki candy :-)
Well, time to get back to reality, and don;t forget to drop in tomorrow for the candy results :-)

10 komentarzy:

Alicja w krainie papieru pisze...

Jako pierwsza wyrażę swój podziw :) LO wyszło ślicznie :)))

Avrea pisze...

Świetne to LO :)
pozdrawiam
Ag

Nowalinka pisze...

Piękny, romantyczny bardzo, podoba mi się ten motyw warstwowego koła na środku :)
No i serdeczne gratulacje za wygrany LO's u Primy :*

paauliska pisze...

cudownie :)
chciałabym zainspirować się jedną z Twoich wcześniejszych kartek :) czy się nie pogniewasz ?? oczywiście dodam do Ciebie link i informację ,że zainspirowałam się u Ciebie :)

Unknown pisze...

Świetne LO, sprytnie wyszło z tym serduszkiem zamiast słowa.

Unknown pisze...

Piekne najbardziej podobaja mi sie zakończenia papierów.

Dorota pisze...

Stonowane, piękne kolory. Śliczne zdjęcie synka. Super scrap!

jola_zola pisze...

piękne... delikatne takie...

Marta pisze...

Piękny, delikatny i wspaniały cytat.

sajciastyczna pisze...

cudowne są te Twoje prace, napatrzeć się nie mogę :) tyle elementów i detali, że aż serce ściska :)) cudo :) i serduszkowa zawieszka piękna :)