piątek, 20 września 2013

Gościnnie dla LemonCraft / GD For LemonCraft

Trochę już uchyliłam rąbka tajemnicy tutaj, a teraz mogę oficjalnie pokazać nieco więcej :-) Otrzymałam bowiem przemiłe zaproszenie od Ani-Brises do LemonCraft jako wrześniowy Gość Miesiąca! Oferta sklepu baaardzo odpowiada moim gustom, a w buttonach się po prostu zakochałam! Stworzenie kilku prac było czystą przyjemnością :-)
I've already shared some sneak-peeks here, and now I can offically share some more :-) I received the nicest invitation from Ania-Brises to visit LemonCraft as the September Special Guest! The products that the store offers appeal to my taste very much, and I'm just in love in buttons! So creating the following couple of projects was a pure pleasure :-)

Na początek kartka ślubna - cały jej urok tkwi w prostocie. Tiulową taśmę z różami pocięłam na kawałki, które nakleiłam na kartonik, tworząc wyjątkowe tło dla stempla z cytatem. Do tego dodałam jedynie kilka perełek.
Let's begin with a wedding card - it's beauty lies in simplicity. I cut the tulle rose ribbon into pieces which I then glued onto cardstock, making a unique background for the quotation stamp. I added just a few pearls to complete the card.




Zrobiłam również słodką różową kartkę dla małej damy, na której wstążka w róże stanowi niejako negatyw dla tła :-)
I also made a sweet pink girly card for a little lady, in which the rose ribbon makes a contrastive element for the background :-)




Powstała też kartka dla damy nieco starszej ;-) Umieściłam button w ramce do kaboszonów - wystarczy odwiązać wstążkę, by zyskać stylowy wisiorek:
I also made a card for a little older lady ;-) I attached the button to a cabochon frame - you need only to untie the ribbon to get a stylish pendant:





I na koniec kolejny LO - na którym wykorzystałam LemonCraftowe kwiaty jako główną ozdobę. Z tiulowych taśm odcięłam pojedyncze różyczki, rozdzieliłam też jedną z dalii
And finally another LO - in which I used the LemonCraft flowers as the main embellishment. I cut single roses off the tulle ribbons and separated one of the dahlias




Ponieważ kolor kwiatów nie pasował mi do wybranej palety scrapa, w ruch poszły rozmaite media. Przy okazji okazało się, że dalie to najbardziej wytrzymałe kwiaty, jakie kiedykolwiek miałam! Czarny kwiat z buttonem na środku przyjął siedem (!!!) warstw mgiełek i gesso, a płatki zachowały nie tylko kształt, ale nawet zagięcia na płatkach!!
As the colour of some of the flowers didn't match my chosen palette, I out some media to work. It turned out during the process that those dahlias are the most sturdy flowers I've ever worked with. The black one with the button in the centre absorbed as many as seven (!!!) layers of mists and gesso and the petals not only kept their shape but also even the original folds!





Bardzo miło było gościć w LemonCraft, i jeszcze na pewno pojawią się na moich pracach produkty ze sklepu :-)
I had so much pleasure guest-designing for LemonCraft, and I'll surely share some more porjects with their products :-)

15 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Urocza ta ślubna, tło z różyczek na tiulu daje świetny efekt :-))) Pozostałe kartki też ciekawie skomponowane :-)))

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Gratuluję serdecznie zaproszenia:)..zachwycam się Twoimi kartkami, ta dla starszej pani....damy dzis mnie najbardziej zachwyciła.Pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

Gratuluję :)
Jak dla mnie wszystkie wspaniałe ;)

iluszka pisze...

Jesteś genialna! Wszystkie prace są obłędne i zachwycające :)

Justyna pisze...

Niesamowite prace.
Ślubna urzekła mnie tłem z różyczek.
Różowa świnka Peppa jest słodka.
I trzecia kartka niesamowity pomysł z tym wisiorkiem.
Co do LO to jak zawsze perfekcyjne.

J.Dark pisze...

Piękne prace, najbardziej zachwyciła mnie pierwsza kartka i LO, no cudo po prostu! :))

Matilde pisze...

Śliczne prace!

Unknown pisze...

Świnka Peppa wymiata towarzystwo :) Super słodziak :)

Anna Zaprzelska pisze...

Maju, raz jeszcze dziękuję, ze wpadłaś do nas w gości. Przepiękne prace!

Barbara pisze...

Wszystkie prace zachwycają :)każda inna,każda pomysłowa :**

Olga Siedlecka pisze...

Śliczności, ale Peppa najbardziej rozbraja :)

Ludkasz pisze...

Ale piękne prace:) Jednak najbardziej oczarowała mnie stylowa kartka retro dla starszej nieco damy:)Zdecydowanie mogę być tą starszą;)

Lakuna pisze...

Fajnie, że gościsz w Lemoncraft :) Świetne prace! A pomysł na wisiorek bezcenny.

Natka pisze...

Świetne kartki: zarówno ta prosta dla młodej jaki i ta bogato zdobiona dla starszej damy - obie przeurocze!

Szydełkiem w oko :) pisze...

cudowności ... ;)