wtorek, 3 czerwca 2014

Patchworkowy zawrót głowy ;-) / Patchwork Attack ;-)

Dzisiaj przypadła moja kolej przygotowania pracy dla Maja Design. Po kilkunastu projektach wykonanych z tych pięknych papierów zebrała się już spora kupka ścinków - a znacie mnie, nie wyrzucę nic, z czego można wyciąć coś mniejszego. I już kiedyś pokazywałam, jak najbardziej lubię zużywać te kawałeczki :-)
Today it's my turn to post for Maja Design. After a dozen projects I made using their beautiful papers I already had a pile of leftovers - and you know me, I'd never throw away a piece unless I can cut something out of it. And some time ago I also presented here my favourite way to use up those bits and pieces :-)


Pierwsza kartka bardzo prosta...
The first one is very simple...


Po prostu kwadraciki ułożone równo na większym kawałku:
Just little squares arranged evenly on a larger piece:


Można też nieco urozmaicić, na przykład przeszyć kwadraty, żeby uzyskać wygląd patchworka z materiału:
You can also make it more interesting, e.g. by sewing through the pieces to get a fabric-like look:




Można też ułożyć kwadraty ukośnie:
You can also put your squares diagonally:



Prostokąty zaś można skomponować w jodełkę:
And the rectangles can be arranged in the floor-like pattern:



Patchwork daje bardzo wiele możliwości, kombinacji wzorów, można dowolnie mieszać papiery tworząc własne tła, no i zużyć naprawdę malutkie kawałki Waszych ulubionych papierów :-)
Która kartka najbardziej się Wam podoba?
Patchwork gives you plenty of possibilities and combinations, you can freely mix papers creating your custom backgrounds, and also use up really small bits of paper :-)
And which card do you like most?

16 komentarzy:

Aggie pisze...

Wszystkie są świetne! No dobra, jak już mam wybierać to może ostatnia :)

ewinka Nowa pisze...

Wszystkie wersje piękne i delikatne :-))) Moje ścinki też już się nie mieszczą w pudełku :-) Dziękuję za podpowiedź co z nimi zrobić :-)))

vairatka pisze...

Jak ja uwielbiam patchworki!!!! Genialne kartki, dawno nie robiłam nic ze ścinkami, dzięki za natchnienie :) Ostatnia jest przepiękna!!!!

piaseiza pisze...

W jodełkę jest super!

shiraja pisze...

wszystkie cudne, ale ostatnia meeeeeeega romantyczna !!!!!!

Anna Sokołowska pisze...

Przepiękne! Zainspirowałaś mnie! Tez chcę takie zrobić. ;)

Szydełkiem w oko :) pisze...

cudowne ;) ale rzeczywiście ta ostatnia jest ... naj

Unknown pisze...

wszystkie cudne,a najbardziej morska ;))

mosia pisze...

fantastyczne! każda jedna!

zuziucha pisze...

Extra. I cieszę się, że nie jestem jedyną w gromadzeniu ścinków. Ja zbieram absolutnie wszystkie, momentami to już absurd. Kartki przepięknie Ci wyszły. Sama nie wiem która najpiękniejsza. Chyba ta morska.

KaroDeco pisze...

Wszystkie piękne, jak zawsze. Ale najbardziej urzekła mnie marynistyczna :)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Wspaniałe, ale ostatnia to jest to :) Niezwykła :)

Ann pisze...

Przepiękne kartki :)
Bardzo lubię takie patchworkowce:)

Masza pisze...

wszystkie cudne :)) jeśli trzeba wybrać to trzecia, taka bardziej męska :)

Asia pisze...

Wszystkie są rewelacyjne... muszę chyba też wykorzystać moje ścinki, bo już miejsca mi brakuje ;) Dziękuję za inspiracje :)

tajanna-art.blogspot.com pisze...

Uwielbiam patchwork, kartki są piękne i przy okazji odebrałam dobrą lekcję ja tworzyć patchwork:) Mój nr 1 - morska, nr 2 z balonami, pozdrawiam!