sobota, 21 maja 2016

Candy 400k!!

Jak kiedyś forum scrappassion tętniło życiem, a teraz świeci pustkami, tak teraz blogi, niegdyś pełne odwiedzających i komentarzy, przeżywają kryzys. I chociaż sama cierpię na wieczny brak czasu i rozumiem, że życie przyspiesza coraz bardziej, to szczerze mówiąc, wcale mi się to nie podoba. Blog to jakby mój dom, do którego zapraszając gości, poświęcam im czas, pokazując szczegóły prac, a dodatkowe opisy to jakby rozmowa. Na portalu społecznościowym człowiek czuje się trochę jak na targu, mnóstwo osób, co chwilę jakaś publikacja, fotka i kilka słów. Chociaż znajomych dużo, to większości ich postów nawet nie widzę, bo giną w tłumie. 
Szybko, szybko, szybko...
I dlatego tym bardziej mnie zaskoczył licznik - który choć traktuję z przymrużeniem oka, to jednak pokazał, że odwiedziło mnie już ponad 400.000 osób! 
To chyba dobry powód do świętowania? ;-)) I dlatego przygotowałam dla Was trochę cukierków - częstujcie się :-)


Aby wziąć udział w losowaniu wykrojnika, zestawu kwiatów i perełek, szerokich koronek oraz pada papierów i dopasowanych do nich tagów należy wpisać się na listę poniżej oraz na swoim blogu i profilu FB udostępnić informację o candy z powyższej fotki. 
To enter the giveaway (a die, flowers and pearls sets, wide laces and a paper pad and a matching tag pad) enter your name below and share the news on your blog and/or FB profile.


Ale to jeszcze nie wszystko :-) Szczególnie doceniam każdy pozostawiony tutaj komentarz. Miłego słowa nie zastąpi żaden "lajk" ani cyferka na liczniku. Dlatego każdy, kto pozostawi pod tym postem komentarz z odpowiedzią na pytanie: 

"Co sprawiło, że odwiedziłeś mojego bloga?" 

oraz udostępni tę fotkę na blogu i FB - ma szansę wygrać zestaw przyjacielskich słów :-) 
But that's not all :-) I particularly appreciate each comment left here. No "like" or counter number can replace a nice word. Therefore each person who will leave a comment under this post answering the question: 
"Why did you visit my blog?" 
and shares this photo on their blog and/or FB page, can enter the drawing of the friendly words die set :-)



Każdy, kto spełni warunki, może wziąć udział w losowaniu. Oczywiście, można wziąć udział w obu wariantach candy (udostępniając obie fotki, wpisując się na listę i pozostawiając odpowiedź), macie więc szansę na obie nagrody!
Every person that meets the requirements can enter the drawing. Of course, you can enter both variants (by sharing both photos, entering the InLinkz list and leaving the answer), thus you have a chance for both prizes!

Candy zakończy się w niedzielę 05.06 w samo południe ;-) A wieczorem wyniki. Powodzenia!
Candy ends at noon on Sunday, June 5. Results will be announced in the evening. Good luck!!


PS. Ze względu na wszechobecny spam mam włączoną moderację komentarzy, dlatego nie denerwujcie się, jeśli Wasz komentarz się nie pojawi od razu. A przed losowaniem usunę wszystkie komentarze, które nie są zgłoszeniami, by wszystko było zgodnie z zasadami ;-))
PS. Due to spam the comment moderation is on, so don't worry if your comments don't show immediately. Also, before the drawing I will remove all the comments that are not entries, so that all is according to the rules ;-))

28 komentarzy:

Elżbieta pisze...

Ojj rozumiem Cię z blogiem. Ja swój mam od relatywnie niedawna, ale lubię to, żeby napisać parę słów, wrzucić kilka zdjęć i to że często wywiązuje się w komentarzach fajna rozmowa. Mam kilka blogów do których zaglądam i komentuję, a w niektórych tylko patrzę i podziwiam. NA Twój trafiłam dawno, jak zaczęłam się interesować scrapbookingiem i do tej pory zaglądam, bo tworzysz pięknie choć onieśmielająco mnie :)

Magdalena Rędzikowska pisze...

Nie mam bloga (jeszcze?) ale z chęcią (o ile mogę?) wezmę udział w zabawie. Informację o candy udostępnię na swoim fb: Handmade by MR P.S. Uwielbiam Twoje prace, które dla mnie są jak dzieła sztuki :) Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych wielu fanów, lubisiów i gości na blogu :)

tajemnicza18 pisze...

Tworzysz bardzo piękne prace, które są inspiracją dla wielu osób. Dla mnie blog to odskocznia od codzienności (chociaż blog nieco zaniedbałam, mało się rozpisuję, od jakiegoś czasu mam fanpage i to chyba dlatego). Ty za to świetnie wszystko opisujesz :)
Życzę Ci coraz to większej "publiczności" i wiele scrapowych lat :)
powodzenia :)

Anonimowy pisze...

Ja tylko napiszę, że bloga odwiedzam od kilku lat i czerpię z niego mnóstwo inspiracji. Od kontaktu z Twoimi pracami zaczęło się mój zainteresowanie scrapbookingiem :)Piękne miejsce!

fusiafscrapping pisze...

Bloga podglądam już od dawien dawna. Takie tu piękności są, że cieszę się z każdego wpisu i z niecierpliwością ich wypatruję. Brawo!

Yasmin pisze...

Congratulations on all the visitors! You make gorgeous projects and I'm so happy and honored to be on of your team members! Hugs

Veronique pisze...

Shared on my blog :)

Helle pisze...

I visit your blog because of my creative curiosity :-)
Picture and link to your giveaway is in my blog

-Helle-

Lenas kort pisze...

Shared it on my blog :-)

Tone K. pisze...

I visit your blog because I am a follower and have been following you for a while. I really like your work :)
Unfortuanely I am not very good at leaving comment....sorry.
Thanks for the opportunity to win a candy :)

Blanka pisze...

Gratuluję odwiedzających :)
Nie piszę, ale zaglądam często na Twojego bloga, bo szczerze podziwiam prace, jakie tu pokazujesz. Nie potrafię tworzyć w takim stylu, ale bardzo go lubię. I zazdroszczę talentu!

Projekt Papier pisze...

Chyba dwa lata temu buszowałam po internecie szukając weny do jakiejś kartki albo albumu... trafiłam na Twojego cudownego bloga i przepadłam :) do dnia dzisiejszego nie mogę nadziwić się Twoimi pięknymi, dopracowanymi w każdym calu i przemyślanymi pracami. Przyznaję, że nie jestem super systematyczna i nie odwiedzam bloga codziennie, ale ilekroć tu zaglądam to za każdym razem coś mnie zachwyci i często są to odkopane, publikowane jakiś czas temu posty z albumami, notesami i innymi cudami :) później poznałam Cię osobiście na zlocie i zaprosiłam na starego piernika ;) - do dziś nie mogę tego przeżyć ;) Muszę jakoś się odkupić i obiecuję, że kolejnym razem, kiedy uda nam się w końcu spotkać, upiekę coś lepszego :D

a.le kartka pisze...

Nie ma mnie na FB, więc to właśnie przestrzeń blogowa jest mi dostępna:)
Twój blog odwiedzam zawsze z ogromną przyjemnością, podziwiam piękne prace w niepowtarzalnym stylu, uczę się - ot, takie powody :))
Pozdrawiam!

Ludkasz pisze...

No więc było to tak..... Dawno dawno temu, w całkowicie zamierzchłych czasach, kiedy na Ziemi panowały koronki, wstążeczki i różne subtelności oraz ład wszelaki, założyłaś piękny zakątek, do którego trafiłam i trwam po dziś dzień:) Podziwiam Twoją precyzję, kunszt, róznorodność, umiejętność łączenia detali i klimat.... Tak się napatrzam, napatrzam i wracam do mojego świata;)

el pisze...

pustki jak zauważyłam są na blogach i tu masz rację . Coraz więcej pracy , okres Komunii chyba każdemu zaszedł za skórę , do tego ładna pogoda , która pcha mnie do swojego ogrodu powoduje ,że czasu brakuje fakt .... Lubię zaglądać do kolezanek blogowych ale powiem szczerze ,ze już tyle mam ulubionych blogów że nie zawsze daję radę przestudiować wszystkiego . Są jednak takie prace , koło których nie można przejść obojętnie i przykuwają wzrok w zagęszceniu innych prac .... Twoje prace są charakterystyczne , Twoi chłopcy z uśmeichem na ustach zawsze rzucają się na pierwszy plan . Piękne papiery , których używasz tez grają dużą rolę oj dużą . No i ostatni wykrojniczek mediowy i komunia w bieli ze złotem .... och tego nie da się zapomnieć , ciągle ją widzę przed oczami ..... Nie martw się chwilowym spadkiem komentujących ja często zaglądam ale nie komentuję. Z innymi tez tak może być . Pozdrawiam

Gosia pisze...

Chetnie wezmę udział w zabawie,bo od czasu do czasu jakieś karteczki lubię robić choć nie tak piękne jak Twoje:))Pozdrawiam!

Елена pisze...

Miło spotkać w sieci publicznej i ruchliwej blogu. Twoje prace od dawna przyciągały moją uwagę był jego osobisty styl pisma i kreatywność. I regularnie oglądać. Szczególnie podoba mi się karty z kwiatów. Kontynuuj, aby kontynuować, aby zadowolić wszystkie swoje umiejętności i talent. Z ciepłem, Elena.

Olenkaja pisze...

Wpadłam do Ciebie z ciekawości :) co tworzysz, jak tworzysz... popodziwiać wpadłam :) tak normalnie, poludzku się pozachwyać, podumać nad pięknem.... po to wpadłam :)

Maria V pisze...

Beautiful giveaway!

Yoasia pisze...

Jak że prawdziwe to co napisałaś. Nie tak dawno pisałam podobne słowa. Tęsknię za forum i za tym ile się działo na blogach. Też mniej odwiedzam innych ale wpadam to tu , to tam.... tak trafiłam też i tu... nie zostawiam komentarzy za często bo człowiek zabiegany jest. Czasami coś skrobnę u kogoś.... Mam nadzieję że jeszcze wróci życie blogów. Że jeszcze coś się zmieni i znów będzie bardziej swojsko.
Powodzenia i kolejnych wielu odwiedzających. A ja lecę udostępnić wieści i nie tylko ze względu na nagrody ale na tekst jaki napisałaś :*

pasjerenaty pisze...

Na twojego bloga wpadłam dawno temu przez Twoje prace wystawiane na artimeno. Pozdrawiam pasjerenaty

Mona_63 pisze...

Odwiedzam Cię bo miło robiło się razem wędrasia. :)

Staram się zostawiać komentarze na blogach, ale jeśli właściciel nie odpowiada, rezygnuję po pewnym czasie. Relacja działa w dwie strony. Myślę, że problemem jest to, że otwieramy nasze scrapowe pokoiki dla gości, ale nie odzywamy się, nie odpowiadamy na komentarze, więc jest tak, jakbyśmy traktowali gości użytkowo: mają podziwiać nasze wyroby. Efektem jest przekaz: "widzu zrobiłeś swoje, widzu możesz odejść". Wiem, że można powiedzieć: nie mam czasu na odpowiadanie na 20 komentarzy... Ale, skoro nie mamy czasu, to po co nam blog???

Dlatego nie tylko dziękuję za każdy komentarz na swoim blogu, ale również lubię wszelakie dyskusje w komentarzach, nawet, jeśli wywiązują się między gośćmi i z bloga zaczyna robić się forum - jest to dla mnie świadectwo, że ludzie dobrze się w tym miejscu czują :D

PS Nie staję w kolejce po candy, tak tylko wpadłam, a temat mnie już wcześniej interesował :) Serdecznie pozdrawiam :)

Ammaris Art pisze...

Trafiłam do Ciebie podziwiając Twoje inspiracje, nie pamiętam już, chyba dla Lemoncraft. I jak trafiłam, tak już zostałam. Podoba mi się wszystko co robisz, pomysłowość, dbałość o detale, doskonałe zdjęcia. Zdjęcia Twoich chłopców poznaję już na kilometr, od razu wiadomo, że to będzie Twoja praca :)
Pozdrawiam serdeczne, udostępniam na blogu i fb :)

Linka pisze...

Trafiłam na Twojego bloga zaraz na początku mojej przygody ze scrapbookingiem, zachwyciłam się i od tej pory zaglądam tutaj regularnie podziwiając każdą pracę:) Detale, kolory, kompozycje...zachwycam się wszystkim. I choć nie umiem robić LO to patrząc na Twoje mam ochotę spróbować:)) Cuda, cuda!!!
Pozdrawiam:))

Anita pisze...

Muszę się tylko koniecznie dobrze podpiąć :D, również lubię kiedy post ma ciąg dalszy w komentarzach, sama przyznam się, że wracam kiedy gdzieś zostawię komcia- czy jest jakaś odpowiedź {TBP}

miejsca warte polecenia pisze...

Miło, że na dzień dobry witasz gości takimi cukieraskami :-).

Prowadzenie bloga przypomina mi czasy, gdy mieszkałam w wieżowcu. 2 – klatkowy, 11 pięter (z parterem 12), po 2 mieszkania na każdym, w sumie 48 rodzin. Mnóstwo ludzi, a jednak jednych znało się lepiej, innych mniej, niektórych widywało się, spotykało częściej, pozostałych rzadziej. Wiadomo – nie wszystkich lubiło się tak samo. To się pogadało, to nie było ochoty, nastroju, czy czasu. Tak w życiu bywa. Z blogiem jest identico. Kilkadziesiąt blogów odwiedzam, obserwuję, ale o jednych blogerkach wiem więcej, o innych mniej lub prawie nic. Z tymi mam kontakt, z tamtymi nie.
Czasem komentuję, choć przyznaję, że rzadko to robię. Niektórzy odpowiedzą. Wywiązuje się coś w rodzaju rozmowy.
Zastanawiam się dlaczego niektóre blogi nagle znikają z blogosfery, albo z jakiego powodu od pewnego czasu nie pojawiają się nowe wpisy. W wieżowcu też martwiłam się o dawno niewidzianych sąsiadów (żyje? chory? wyjechała?). Tam było tak, że ludzie – jeśli chcieli unikać innych - wsiadali do windy, wysiadali na swoim piętrze, myk do domu i tyle ją/go widziałaś.
Teraz, gdy pięknie i ciepło ludzie nie tracą czasu przed komputerami. Wolą świeże powietrze, spacery, wypady na łono natury, grilla. To widać na blogach.
Pozdrawiam!

IWA pisze...

Trafiłam do Ciebie, bo jest na co popatrzeć i czym oczy nacieszyć - wyczarowujesz prawdziwe cuda z papieru!

Samra pisze...

Thank you for the wonderful giveaway!