poniedziałek, 30 maja 2016

Wonderful

Majowa paleta kolorystyczna Primy od razu wpadła mi w oko - nie przeszkadza mi nawet obecność żółtego ;-)) Wydała mi się tak świeża, optymistyczna i wiosenna, że na wypadek, gdybym nie zdążyła zrobić pracy kolorystycznej, wykorzystałam paletę do layoutu według mapki ;-)) Oto rezultat:
The Prima May PPP palette caught my eye immediately - I even don'y mind the yellow ;-)) It seems to fresh, optimistic and spring-cheerful to me that just in case I didn't manage to make something separate to the palette, I used the combo for the layout I made following the sketch ;-)) Here's the result:


Jak zwykle, starałam się wiernie odtworzyć elementy mapki. Wreszcie odważyłam się też użyć największe kwiaciory z dwóch zestawów - dotąd ich rozmiar trochę mnie odstraszał ;-)) A tu sprawdziły się bardzo dobrze jako tło ;-) Trochę też popsikałam mgiełką o brokatowymi tuszami. Brokat pojawił się też na wyciętych wykrojnikiem ozdobach:
As usually, I tried to follow the sketch faithfully. I also finally found the courage to use the largest flowers of two sets - so far their size was kind of intimidating to me ;-)) And here they look pretty fine as a backround ;-) I did some mist spraying and glitter ink splashing too. Glitter can aslo be found on die-cut elements:





Kartka w tej palecie już się robi, mam nadzieję, że zdążę ;-) Miłego dnia!
I've already started a card using the palette, I hope I'd get in on time ;-) Have nice day!

1 komentarz:

Yoasia pisze...

Mimo barw i kolorów zdjęcia nie giną i to jest super. Piękne brzegi złechtane... Pełno energii i radości...