środa, 27 lipca 2016

Ślubny cytat / A Wedding Quotation

Na mój dzisiejszy post dla Lemonade przygotowałam ślubną kartkę z cytatem z najnowszej kolekcji stempli:
For my today's post for Lemonade I created a wedding card with a quotation stamp from the latest stamp release:


W jasnym arkuszu z kolekcji Vintage Basics wycięłam ażurowy wzór cegiełek i nałożyłam na "skórzany" wzór z męskiej kolekcji, który tutaj udaje kamień ;-)
I die-cut a brick pattern in the light paper from the Vintage Basics collection and layered it upon the "leather" pattern from the masculine collection that here works as stone ;-)


W centrum umieściłam biblijny cytat w ozdobnej ramce:
I placed the Bible quotation in the centre of the card, in a decorative frame:


...i dodałam bukiet róż:
...and added a rose bouquet:


Spis materiałów znajdziecie na blogu Lemonade.
Miłego dnia!
You will find linked supplies on the Lemonade blog. 
Have a nice day!

7 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Piękna kartka!

GosiaMachynia pisze...

Ale piękna !!!

a.le kartka pisze...

Piękna, klimatyczna!

mosia m. pisze...

Prześliczna!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję!

KoralikiBeaty Beata pisze...

śliczna

marta szymanska pisze...

piękna, romantyczna ;)