czwartek, 21 lipca 2016

Pastelowy ślub / Pastel Wedding

W lipcu na blogu Primy pojawiło się nowe wyzwanie - kartkowe z mapką. Oczywiście, że wzięłam udział ;-)
In July a new challenge started at Prima's - card/tag with a sketch. Of course I jumped in ;-)


Do kartki wykorzystałam dość już stare papiery, z kolekcji Tea Thyme i Songbird. Jak to zwykle u mnie bywa, starałam się wiernie odwzorować mapkę, stąd warstwy:
For my card I used the pretty old papers from the Tea-Thyme and Songbird collections. As usually with me, I tried to follow the sketch quite faithfully, and here are the layers:


..."maziaje"  z mapki reprezentuje u mnie koronka ;-) A cztery elementy przybrały formę znaczków:
...the "doodles" from the sketch are here represented by the lace ;-) And the four elements are poststamps from the cutouts sheet:


Kompozycję kwiatową uzupełniłam cudownymi kryształowymi kamyczkami i dodałam stemplowany napis:
I completed the flower cluster with gorgeous crystal stones and added a stamped sentiment:


Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

6 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jejku, jak cudnie .... :)

a.le kartka pisze...

Wspaniała!

a.le kartka pisze...

Wspaniała!

danutka pisze...

Prześliczna:)

Tilia pisze...

Śliczna :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję!