poniedziałek, 11 grudnia 2017

Smakowite Święta / Delicious Christmas

Przygotowania do Świąt trwają pełną parą - w tym obmyślanie i gromadzenie prezentów, które wręczymy swoim najbliższym. A jeśli czasem jest kłopot z dobraniem upominku, ręcznie wykonany notes czy przepiśnik zawsze jest dobrym pomysłem :-) I na mój post dla Maja Design przygotowałam przepiśnik właśnie:
Christmas preparations are in progress - including the most pleasant planning and gathering presents we'll give to our loved ones. And if you sometimes have difficulties with a proper choice, a handmade notebook or recipe book is always a good idea :-) And so for my post for Maja Design I created this recipe book:


Notes powstał z najnowszej kolekcji, Joyous Winterdays. Tym razem zdecydowałam się na bindowanie od góry, dzięki czemu notes stoi bez podpórki :-) Jak zwykle brzegi okładek okleiłam washi tape, na sprężynie zawiesiłam zawieszkę:
I made the recipe book using the latest collection, Joyous Winterdays. This time I decided on top binding, thus the notebook stands without propping :-) As usually, I wrapped the edges of the covers with washi tape, added a charm on the wire:



...tekturkowy napis ozdobiłam dużymi ćwiekami, narożniki zabezpieczyłam okuwkami:
...decorated the chipboard sentiment with large pearl brads, secured the corners with metal protectors:


...a w centrum okładki umieściłam kolorowany Distressami stemplowany motyw:
...and placed a stamped image that I hand-coloured with Distress inks:


Wewnętrzne okładki również ozdobiłam stemplowaniem:
I also stamped on the inside covers:


...a na tylnej dodałam kieszonkę na luźne kartki:
...and added a pocket for loose pages on the back cover:


Spis materiałów znajdziecie oczywiście na blogu MD.
Miłego dnia :-)
The list of supplies is on the MD blog, of course.
Have a nice day :-)

3 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Uroczy przepiśnik ! Śliczna grafika i łyżeczka :-)Ja mam go ciągle w planach ,może w przyszłym roku się wezmę za niego ;-)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Ewinko! Ja też wiem co nieco o projektach, które wciąż czekają na realizację ;-)))

kigabet vel Ki pisze...

prostota, która zawsze chwyta za serce to idealny upominek :)