sobota, 3 lutego 2018

Spełnienia marzeń / May Your Dreams Come True

Zabaw z kraftowym tłem kolekcji Serendipity ciąg dalszy :-)
Continuing to play around with the kraft background of the Serendipity collection :-)


Tym razem wybrałam wzór delikatnych piórek - i pokolorowałam je markerami Distress. Tak przygotowane tło ułożyłam na warstwie brokatowego kartonu i czystego kraftu:
This time I chose the delicate feathers pattern - and coloured them with Distress markers. Then I matted the colourful background with glitter cardstock and pure kraft sheet:


Kilka piórek wycięłam, pokolorowałam i pokryłam brokatem, tworząc rodzaj łapacza snów z kompozycją kwiatową i embossowanym napisem:
I cut out a couple of feathers, coloured them and covered with glitter and made a kind of a dreamcatcher with a flower cluster:



Podoba mi się kontrast między surowym, matowym kraftem a blaskiem brokatu i złotej farby, którą musnęłam brzegi tła :-) 
I really like the contrast between the raw matte kraft paper and the shine of glitter and gold metallic paint with which I brushed the background edges :-)


A Wam jak się podoba?
How do you like it?

4 komentarze:

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Niesamowite połączenie kolorystyczne!

Pozdrawiam
Eva

kigabet vel Ki pisze...

podoba, podoba - takie kontrasty fajnie budują kompozycję a tu wyszło to po mistrzowsku :)

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniała kartka z piórkami:)

Miranda Edney pisze...

Love Love Love!!!!!!!!!! you rock my world!