środa, 10 lutego 2010

Turkusowa radość / Turqouise Joy

Po wyzwaniu Anny-Marii można się było spodziewać takich właśnie kolorów :-)) Ponieważ absolutnie nie czuję się w tych barwach pewnie, stanowią one w zasadzie dodatek do bieli :-)) Z pomocą przyszły papiery MM oraz Latarniowe ćwieki.

You could have expected Anna-Maria to challenge us with such colours :-) And since I'm not feeling safe with them, I used them mainly as an addition to the white :-) MM papers and Latarnia brads also helped.





9 komentarzy:

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Ale Tobie jest przepięknie w tych kolorach! Praca podoba mi się naprawdę ogromnie!

finnabair pisze...

ahh coś jest w tym turkusie, ja wczoraj też turkusowałam ostro ;)
pięknie jest!

Dunia pisze...

Pięknie Ci wyszło!

Joanna Oborska pisze...

Pięknie Ci wyszło! Turkus jest ładny, ale jak za dużo, to ... wiadomo ;) Fajnie to skomponowałaś :)

dul pisze...

Zwłaszcza ten stempel z definicją jest świetnie wkomponowany, doooobry pomysł ;].

Ludkasz pisze...

świetnie Ci wyszło:)

cyga pisze...

to tak jest, że każdy ma ulubione kolory czy zestawy barw, lubię Twoje postarzane prace, ale ten niebieski mimo, że chłodny wyszedł bardzo radośnie, uśmiechnięty dziób synia rewelacja

Songaja pisze...

Kiedy spojrzałam na ten skrap, aż sama poczułam radość. Poza Twoją piękną pracą dekoratorską -najpiękniejszy jest uśmiech Twojego synka.

Karola Witczak pisze...

Bardzo dobrze Ci z tymi kolorami - wyszedł fantastyczny scrap! Jest taki radosny i delikatny jednocześnie!