środa, 4 sierpnia 2010

Kolejna optymistyczna rocznica / Another Optimistic Anniversary

Muszę powiedzieć, że ta wersja kartki cieszy się niesłabnącą popularnością - prawie taką, jak przepiśniki ;-)))
Nie wiem, czy to kwestia formy, czy może papierów, w każdym razie zrobiłam takich już spory stosik. Tę akurat pokazuję, bo znów jest optymistyczna - może sama się kiedyś takiej doczekam, od swoich dzieci?

I have to admit this card is almost as popular as the recipe books ;-)) I don't know if it's because of the form or papers, but I've made quite a few to order so far. I decided to show this one just because it's so optimistic - I wish I got such a card from my own kids, one day....

17 komentarzy:

mamuta pisze...

Boska jest, nie zmiennie mi się podoba i znowu mam ochotę ja 'liftnąć" :*

Enthia pisze...

Piękne są Twoje kartki. :)

Encza pisze...

Piękna jest, też się przymierzam do liftu:)

Magda pisze...

Prześliczna!

Nowalinka pisze...

Ale elegancka, podziwiam, bo mnie się nie chce aż tak pięknie kartek dopieszczać...przy Tobie jestem mały leń ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Nie dziwię się, że są popularne, bo naprawdę są prześliczne w formie i dopieszczone :)

milqin pisze...

Piękna, elegancka, delikatna.
Śliczna.

coco.nut pisze...

piękna!!!

artimeno pisze...

jest śliczna i doskonała w formie. Pozdrawiam

vena7 pisze...

Wspaniała karteczka.Doczekasz sie doczekasz..

dagala pisze...

śliczna!

monikajacka pisze...

przepiękna i mega elegancka.ma w sobie wielki czar:)

Magda Łuczak Art pisze...

się cieszy popularnością, bo jest śliczna :)

Kartki-rękodzieło pisze...

śliczna, bardzo mi się podoba :)

Mano pisze...

What a wonderful card!!! very lovely and I love your box that gives pretty value to your card
Kind regards from Belgium,

shiraja pisze...

Zachwycająca dwurożkowa karteluszka :)

anaela pisze...

Przepiękna i elegancka kartka :)