niedziela, 19 grudnia 2010

Candy zimowe / A Winter Candy

Z okazji nowego lokum, oraz jako, że czas świąteczny jest czasem również prezentów, mam dla Was kilka cukierków do zabrania :-) Garść kwiatków, kryształki akrylowe, kawałek taśmy pomponikowej i gipiury, z której zrobiłam bombkę, naklejki z zawijasami oraz nowiutki zestaw stempelków z zimowymi domkami :-)



Chętni proszeni są o pozostawienie komentarza u mnie, a linka do candy u siebie - losowanie w pierwszy dzień Świąt, 25 grudnia. Powodzenia :-)

115 komentarzy:

musli pisze...

no to ja się zapisuję ;)))


zapraszam też przy okazji do siebie na candy :) :*

ecila pisze...

o jak miło:)
Staję w Bożonarodzeniową kolejkę :)

Anonimowy pisze...

Słodkie te cukiereczki, Ustawiam się w kolejkę.
Dorota
kolorka12@wp.pl

Ewik pisze...

O! prezenty to ja uwielbiam...:))) więc jestem następna w kolejce;) Pozdrawiam!

szydełko i karteczki pisze...

:)
oj z przyjemnością się ustawię po te słodkości :)

Rydia pisze...

OOOO ! może tym razem się poszczęści ,staję do kolejki :)

Scrap Gallery Marzenki pisze...

ja również się zapisuję :) 7 komentarz to może będzie szczęśliwy :D

k.a.s.i.a. pisze...

i ja też !!! pozdrawiam kk

Nebri pisze...

Również staję w kolejce :)
nebri.blogspot.com

OriBella pisze...

To ja liczę na szczęście w losowaniu i pozdrawiam ciepło:)))

Mags pisze...

Uwielbiam taśmy z pomponami więc od razu się zapisuję :)

Mrude pisze...

OO jakie piękne domki!!
http://dziescilat.blogspot.com/

sylka pisze...

ja także zgłaszam sie do losowania

Lili pisze...

na takie cuda oczywiście zapisuję się:)

Ludkasz pisze...

Ja oczywiście się zgłaszam:)I grzecznie ustawiam w kolejce przytupując nóżkami:)Pozdrawiam :):):)

na-uboczu pisze...

klawe stempelki :)
ustawiam się, może dostanę pod choinkę :)

Offca pisze...

ależ słodkości :) ustawiam się i ja :)

JaneB pisze...

Super lokum! Staję w kolejce:)

Wanda pisze...

ustawiam się i ja:)

asica.p pisze...

wesołych Świąt Oli:)piszę się i ja:)

izunika pisze...

Oj cudne candy, szczególnie te domki.
Wesołych Świąt

Karola pisze...

Piękne stempelki.
Spróbuję swoich sił
http://karola-handmade.blogspot.com

elpimpi pisze...

Cudne te stempelki! Zgłaszam się i ja! :-)

Ewelina pisze...

Sliczne cukieraski

lilavati pisze...

to i ja grzecznie stanę w tej kolejce :)

montagna pisze...

jeej ja też chcę, ja też! jak nie byłam grzeczna w tym roku, to też mogę? ;D

już wstawiam info u siebie :)

Kardamonowa pisze...

Miłego użytkowania nowego lokum!

Daria tworzy pisze...

Piękny ten Twój nowy pokój- też bym taki chciała, niestety u mnie to niemożliwe. Mamy tylko dwa pokoje :( Tymczasem zapisuję się do Twojego candy:) (na pocieszenie za to że ja takiego pokoju pewnie nigdy nie będę miała)

Teo pisze...

no oczywiście żem chętna :)
piękne stempelki


gratuluje swojego pracownianego pokoiku :)

Dominika pisze...

;) urokliwe lokum :) ustawiam się po candy

Galaxia pisze...

Na takie piękne słodyczki to i ja chętnie się piszę :))
Pracowni zazdraszczam, ale tak pozytywnie :) i gratuluję własnego zakątka!
Pozdrawiam ciepło,
Galaxia

Goneczka pisze...

I ja marze o własnym scraproomie.Na razie osłodzę sobie czekanie słodyczmi od Ciebie.

Alicja pisze...

Oczywiście, że jestem chętna :) Pozdrawiam!

bossanova pisze...

ach te domki... i jak tu się nie zapisać?

katharynka pisze...

domki chwyciły mnie za serce :) Oczywiście staję w kolejce :)

Lily pisze...

i ja też staję w kolejce;-))
pozdrawiam serdecznie;-)

Dobra pisze...

Może mi się poszczęści?? Więc ustawiam się w kolejce do losowania.

Natka pisze...

Cudne przydaśki! Gratuluję nowego, wyremontowanego lokum, no i pięknego warsztatu (zazdroszczę:)

Ajgacia pisze...

a ja korzystając z tej sposobności życzę dużo szczęścia i dużo radości, by Święta te w rodzinnej atmosferze mijały i by Piękny nastał Rok Następny Cały :->>> pozdrawiam

Asia pisze...

Staję w kolejce, uwielbiam prezenty ;)a pokoik...och... nie mogę się napatrzeć....

ewkaka19 pisze...

Ja też staję w kolejce
http://wwwewkaka19.blox.pl/

Karmazynowy Kamyk pisze...

Ja również staję w kolejce :-)

Ela pisze...

Swietne slodkosci, chetnie sie skusze :-)

Alexandra pisze...

Cudowności przygotowałaś :) Chętnie się skuszę :)

Angeliqa pisze...

satje grzecznie w dłuuugiej juz kolejce
http://angeliqa-scrap.blogspot.com/2010/12/candy.html
angeliqa

Roxi hand made pisze...

Miło byłoby dostać jeszcze prezent po pierwszej Gwiazdce ;) a więc liczę na szczęście.

Agata pisze...

I ja się zapisuję! :)

fasoolka pisze...

Piękne prezenty! Wesolych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! pozdrawiam

Anabel pisze...

takie cukierki, to będą miały powodzenie :)))
ja też stanę w kolejce :)

Domka pisze...

Och, jakie cudne przydasie! Może choć raz mi się poszczęści!

matylda pisze...

I ja się zgłaszam do pięknego candy!:)

Monika pisze...

ojej, jakie cudne prezenty świąteczne:) nie wiem czy byłam grzeczna w tym roku, ale chętnie ustawię sie w kolejce:)

dagala pisze...

pieknych wesołych świąt. usatwię się! a co !może pod choinką przydasie znajdę:)

Eawera pisze...

No pewnie że jestem chętna,jak najbardziej na takie cukiereczki... :)
Pozdrawiam

marchewkowo pisze...

Uwielbiam! :) Staję w kolejce i pozdrawiam ciepło :))

larysan pisze...

Na takie słodkości to i ja się piszę ... Podziwiam doskonałośc prac od dawna :-)

ania.n pisze...

To i ja sie zapisze:)
ania_reg@poczta.onet.pl

nati pisze...

cukierki fantastyczne, aż ślinka cieknie więc i ja w kolejce się ustawiam i do siebie również na candy zapraszam
http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

Złotowłosa pisze...

Ja też się zapisuję :-)

gooseberry pisze...

i ja spróbuję...

Obsesja Kasiulka pisze...

Ja też chętnie się zapiszę:o)

MozAnna pisze...

It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

Ojcia pisze...

Również ustawiam się w kolejce :)
http://ojcia.blogspot.com/

kamarek pisze...

Oczywiscie ustawiam sie w kolejce.

ona_i_ja pisze...

Ustawiam się w kolejce i ja :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt!!

Anonimowy pisze...

Ja też mogę? - jako początkująca, bez blogowa ;) Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę oczywiście. (mój mail: aaniis@interia.pl)

funiaa pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce i życzę Wesołych Świąt :)

IQ7 pisze...

Nie może mnie Tutaj zabraknąć, pozdrawiam i RADOSNYCH ŚWIĄT życzę...
http://papier-tkanina.blogspot.com

maj. pisze...

Ach, jakie cudności!!! Z przyjemnością staję w kolejce :)

Dorota pisze...

Ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam cieplutko!

Aśko pisze...

z chęcią się zgłoszę ;)

hania739 pisze...

Dużo nas do tych słodkości, ale może .... uda się:) Życzę zdrowych i radosnych świąt w gronie rodzinnym :)

Edel pisze...

What a lovely candy, dear!:))
Thanks a lot for a chance to win!

http://edelmiracle.blogspot.com/

Wish you great holidays!
Hugs!

Kaś- pisze...

i ja sie ustawie;) tak przy okazji, Wesołych Świat życze;)

Kulka pisze...

Ależ smakowite cukierki :-)
Gratuluję nowego lokum i zazdraszczam :-) Miło, tak jasno, przejrzyście i DUŻO MIEJSCA:-D
Pozdrawiam cieplutko:***

mbabka pisze...

Jestem chętna ale czy szczęście mi dopisze... zobaczymy. Wesołych i pięknych Świąt Bożego Narodzenia!!!

malutka pisze...

Oj śliczności.Zapisuję się:)
Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku
Pozdrawiam
http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

Karolina pisze...

Jaka masakrycznie długa kolejka!!
Również życzę radosnych Świat i ustawiam się w ogonku :)

Malgwa pisze...

Losowanie w moje urodziny - to może mi się poszczęści ;) Zapisuje się i życzę Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia

Daszka pisze...

Sporo osób chętnych na te smakołyki :) To i ja się zapiszę.Pozdrawiam serdecznie :)

etrala pisze...

Jako początkująca grzecznie sie ustawiam do kolejki :)

samara84 pisze...

ustawiam się w długaśnej kolejce i liczę na szczęście :)

żana pisze...

mi rowniez oczy sie zaswiecily na takie cuda:) ustawiam sie grzecznie w kolejce

Лисёна pisze...

Słodkie te cukiereczki, Ustawiam się w kolejkę.
http://lisjanora.blogspot.com/

SABRINAM pisze...

i ja dołączam do długiej kolejki:)

KoralinaArt pisze...

zgłaszam się jako chętna! :)

Joasia* pisze...

Twoja pracownia jest naprawdę świetna! Chętnie zgłoszę się po te słodkie domki :)

Pasja Kati pisze...

Spróbuję szczęścia. Wspaniałości nam serwujesz. Nie można obok nich przejść obojętnie.

Kasia pisze...

I ja staje w ogonku. Pozdrawiam!

Justyna pisze...

No strasznie długa ta kolejka :) ale nic może wpadnie prezencik pod choinkę.
http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

zainspirowana pisze...

ojej... to ja też sie ustawie w kolejce :)

Teresa pisze...

domki

są urocze

Pozdrawiam
ter.ortyl@gmail.com

Adeleyana art pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce:)

Miko pisze...

Ja oczywiście nie przepuszcze takiej okazji!
Pozdrawiam!
http:/scrap-uje.blogspot.com

scrapmama pisze...

Zapisuję się również. Wesołych Świąt :)

Ukka pisze...

I ja grzecznie w kolejce sie ustawiam :)
w pasku bocznym informacja o candy http://pishitejulie.blogspot.com/

Larisa pisze...

Hello!! Very nice candy!!! I linked it on sidebar
http://larisa-raznosti.blogspot.com/
I am a follower. Thanks for the chance to win))
Hugs. Larisa. xxx

Henriëtte pisze...

What an amazing candy.
Thank you for the chance to win.

Magda pisze...

No ba! Nie zapisać się na takie rozdawnictwo nie wypada. Zapisuję się więc i grzecznie czekam na losowanie :-)
Wesołych Świąt!

emigrantka pisze...

Nie moglam sie oprzec choc zwykle sie cukierami nie ekscytuje,ale te domki!!!!!!!
Wpis juz u mnie na blogu,
http://jaemigrantka.blogspot.com/2010/12/smakowite-candy.html
Zdrowych i cieplych Swiat dla Ciebie i Twoich chlopakow:)

helksa pisze...

I ja spróbuję szczęścia :)

maggie pisze...

ja też się zgłaszam :)

joasiah pisze...

o jezu jakie śliczności
może mi się w końcu poszczęści :D

nayanka pisze...

Ja też chętna :)

Людочек pisze...

prawym panelu
http://tigrenapolosataya.blogspot.com/

Plnczk pisze...

Ja też chcę wziąć udział:D

Moni pisze...

Hi, fab candy and thanks for the chance, I linked it on my sidebar of my blog. HUgs,Moni

Noomiy pisze...

to ja też chętna :)

caro78-Pysia pisze...

Info z boki ;) wesołych Świąt ;)

Cookie pisze...

zgłaszam się :) pozdrawiam

shiraja pisze...

ach po takie cudowności to i kolejka długaśna. Nowego lokum gratuluję, a na candy się zapisuję. domki urzekły mnie nieziemsko :) Cieputkie pozdrowionka i Wesołych Świąt

http://shiraja.blogspot.com/

Duś pisze...

i ja na koniuszek

skrzatka pisze...

zdążyłam?
www.skrzatka.blogspot.com

viva pisze...

załapię się jeszcze? :-)
świetne candy, info już u mnie na blogu (w bocznym pasku)

moemagda pisze...

zdążyłam?
M.