czwartek, 1 sierpnia 2013

Letnie truskawki / Summer Strawberries

Jeszcze mnie tu nie ma, ale grafik Lemonade działa jak należy i dzisiaj startuje kolejne wyzwanie :-) Tematem jest "Pełnia lata" - a mnie ten czas kojarzy się z obfitością owoców. Stąd też wybrałam motyw truskawek i stworzyłam taką kartkę urodzinową:
I'm still not here, but the Lemonade schedule is working fine and today a new challenge starts :-) Its subject is "The height of summer" - and for me it means the abundance of fruit. And so I chose the strawberry motif ot create this birthday card:



Truskawki z arkusza papieru wycięłam i ułożyłam dość przestrzennie, podobnie zresztą jak wszystkie warstwy kartki. Brzeg filiżanki podkreśliłam Crackle Accents:
I cut strawberries out of paterned paper and arranged in dimensional layers, as well as the rest of the card layers. I also accented the edge of the cup with Crackle Accents.


Mimo, że nie ma na niej ozdób przestrzennych, kartka wcale nie jest płaska :-)
Even though there's no dimensional embellishments, the card is not flat :-)


Kartkę wykonałam w całości z papierów Lemonade - zapraszam na wyzwanie :-)
The card is made using only Lemonade papers - do join the challenge :-)

6 komentarzy:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Super..moje ulubione truskawki..i kartka wydaje się bardzo przestrzenna:)

Виктория Рудман pisze...

Замечательная открытка! Я обожаю ваш блог! Открытки прекрасные и необычные! Пересмотрела их все-все) Вы очень талантливы!

klamaja pisze...

smakowita :D

artiza pisze...

cudna... PYSZNA:)

Bea pisze...

cudna!

Ludkasz pisze...

bardzo smakowita:)