wtorek, 3 września 2013

Zaczarowane kolorowanki / Enchanted Colouring

Początek roku szkolnego daje się we znaki :-/ Niby wstałam skoro świt, a dopiero teraz znalazłam sekundkę, by pokazać tu moje dzisiejsze projekty dla Craft4You. Zatęskniłam za kolorowaniem, wyjęłam więc Distressy, piękne stemple Graphic45 Once Upon Springtime, do tego papiery Secret Garden i Enchanted Garden i w tym bajkowym klimacie będąc, poczyniłam takie kartki:
The beginning of the school year is just killing me :-/ Despite getting up at dawn, I only now have a moment to share here my today's projects for Craft4You. I've been missing colouring images, so I took out my Distress inks, beautiful Once Upon Springtime stamps by Graphic45, added papers from Secret Garden and Enchanted Garden collections and being in such a fairy-like climate, I created these cards:


I rzut oka z bliższa ;-)) Słodkie tańczące myszki:
And some closer look ;-)) Sweet dancing mice:




...i tajemnicza wróżka:
...and a mysterious fairy:





Zmykam, bo to jeszcze nie koniec mojego dnia pracy....
I'm off now, it's not the end of my working day yet...

17 komentarzy:

Szydełkiem w oko :) pisze...

prześliczne ... podziwiam ;)

AnnaT pisze...

Piękne kolorowania i piękne kartki :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Śliczne kartki :) , urocze myszki :)

Bellaidea pisze...

Nie bylo mnie tu od miesiecy, przepraszam, mialam bardzo podroznicze lato:), teraz bede zagladac czesto bo wiesz jak bardzo lubie Twoje prace, buziaki!

Sylwia-eR pisze...

Obie piękne,Twoje kolorowane obrazeczki zawsze mnie zachwycają : )

Barbara pisze...

Piękna ta wróżka-ma bajeczne skrzydełka :)

el pisze...

te myszki mnie powaliły , świetna karteczka

Unknown pisze...

Śliczne karteczki pełne detali i dopracowane w każdym szczególe :-)

Tenshi pisze...

Rewelacyjne karteczki. Ta mysia szczególnie przypadła mi do gustu. szalenie optymistyczna :)

artiza pisze...

przepiękne...:)a z elfikiem zachwycająca:)

artiza pisze...

przepiękne...:)a z elfikiem zachwycająca:)

Kartkownia pisze...

Przecudne, jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu :)

Dobra pisze...

Śliczne prace.

scrapfantazje pisze...

Cuda!

Unknown pisze...

Bardzo wdzięczne i te kolorki :)

Anna B. pisze...

Ale piękne - nie można się napatrzeć!
:)

Olenkaja pisze...

Fantastyczny motyw! i tak pięknie przybrany!