piątek, 19 grudnia 2014

Bracia / Brothers

Na kolejny mój gościnny piątek w Scrapińcu przygotowałam dwa layouty, bohaterami których są moi chłopcy-nierozłączki ;-)
For my next guest post for Scrapiniec I have two layouts to share. Both feature my Siam twin boys ;-)

Pierwszy delikatny, nieco romantyczny - wciąż jeszcze korzystam ze swobody ukwiecania scrapów :-) 
The first one is delicate, even slightly romantic - I'm still taking advantage of putting flowers on my boys' pages :-)


Poprzednio tekturki traktowałam brokatami - tym razem ramkę do zdjęcia wyjęłam z prostokątnego kartonika, w której jest umieszczona, pokolorowałam go mgiełką i potuszowałam, a następnie umieściłam filigranowe zawijaski z powrotem:
Last time I covered the chipboard pieces with glitter - this time I took our the filigree frame out of the rectangular frame it's in, coloured it with mist and inked and then replaced the swirls:


Tytuł potuszowałam kilkoma kolorami tuszu i pokryłam crackle accents:
I inked the title chipboard with several ink colours and coevered it with crackle accents:


Na koniec dodałam kilka ozdobników i kwiatów:
Finally I added some embellies and flowers:




Drugi layout jest nieco bardziej "chłopięcy", w palecie niebiesko-biało-czarnej:
The other layout is more "boyish", in blue, white and black:


Tło pięknego, warstwowego napisu, który użyłam jako tytuł, pozostawiłam saute, natomiast poszczególne słowa pokolorowałam kilkoma mgiełkami:
The background of the beautiful layered sentiment I used for the title is left saute and I coloured particular top words with various mists:


Podobnie, nie kolorowałam murku, a tylko dodane "pisane" słowa dla kontrastu i lepszej widoczności pomalowałam czarną akrylówką:
Similarly, I didn't change the brickwall in any way, only the "brush script" words I added are painted with acrylic paint:



Dla ozdoby kilka "męskich" kwiatów Primy i dodatki od ScrapBerry's:
I finished the layout off with two "masculine" Prima flowers and the embellies I got from ScrapBerry's:


I to wszystko na dzisiaj :-)
And that's all for today :-)

1 komentarz:

Ludkasz pisze...

Fantastyczne obydwa:)