wtorek, 2 grudnia 2014

(Nie)wieniec adwentowy / Advent (Non)Wreath

Już po raz kolejny mój wieniec adwentowy przyjechał na saniach ;-) Poprzednia wersja służyła nam dzielnie, aż wpadły mi w ręce małe drewniane saneczki. 
My Advent wreath comes on a sleigh again ;-) The previous version served us bravely until I came across this little wooden sleigh.
 

No nie mogłam ich nie kupić! I tak powstał nowy (nie)wieniec, który pokazałam w moim dzisiejszym poście dla Maja Design:
I just couldn't leave it in the shop! And so I made another (non)wreath that I shared in my today's post for Maja Design:


Każdą z czterech świec udekorowałam papierami z kolekcji A Gift For You...
I decorated each of the four candles with A Gift For You papers...





...i udekorowałam białymi perłami w płynie i brokatem, żeby wyglądały na przysypane zmrożonym śniegiem :-)
...and accented with white liquid pearls and glitter to get the frosted snow look :-)

Spis materiałów znajdziecie na blogu Maja Design :-) Miłego dnia!
The supplies list is on the Maja blog :-) Have a nice day!

3 komentarze:

shunihime pisze...

Prześliczny!!! :)

sonrisaart pisze...

fantastyczny pomysł. I rewelacyjne wykonanie!

LiOnka pisze...

Jak dla mnie wieniec idealny, a przede wszystkim wyjątkowy i niepowtarzalny! Jeszcze nigdy nie widziałam wieńca na sankach:) Sama bym taki chciała.