niedziela, 28 grudnia 2014

Urodzinowo dla dziewczynki / Girl Birthday Card

Dzisiaj kartka na piąte urodziny siostrzyczki wczorajszego jubilata :-)
Today I'm sharing the 5th birthday card for yesterday's birthday boy's sister :-)


Tym razem starałam się wyczarować baśniową krainę z radosnym Elfem :-)
This time I tried to conjure a fairy land with a happy Elf :-)


Stemplowane motywy kolorowałam Distressami, wycięłam i umieściłam na piane 3D dla większej przestrzenności:
I coloured stamped motives with Distress inks, cut them out and mounted on 3D foam for more dimension:


Oczywiście jest sporo brokatu :-) Tło z UHK-owych papierów najpierw potuszowałam, a potem dodałam delikatnego blasku mgiełką:
Of course there's a lot of glitter :-) I first inked the UHK background papers and then added some glamour with glimmer mist:


Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

2 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

O raju, jak pięknie... Jak z bajki... :)

a.le kartka pisze...

Absolutnie bajeczna:)