środa, 20 stycznia 2016

Czas ucieka / Time Flies

Ilu z Was na początku miesiąca zadało sobie pytanie: "2016?! A gdzie się podział 2015?!" Ja na pewno, wiele razy! A zwłaszcza, kiedy ostatnio porządkowałam foldery ze zdjęciami. Na zdjęciach właśnie najlepiej widać ten szalony upływ czasu... Wtedy pomyślałam o kolekcji Vintage Autumn Basics, w której czas jest motywem przewodnim. I tak powstał mój layout o mijającym czasie na mój dzisiejszy post dla Maja Design:
How many of you have asked yourselves at the beginning of the month: "2016?! Where has the 2015 gone already?!" I surely have, and many times! Especially when I was organising my photo folders the other day. Photos best prove the crazy speed of time passing... Then I thought of the Vintage Autumn Basics collection in which time is the main motif. And so I created this layout about time passing for my today's post for Maja Design:


Na arkuszu tła ułożyłam skrawki papieru - dzięki postarzeniu brzegów uzyskałam lekką przestrzenność:
On the background sheet I aranged scraps of papers - with distressing the edges I got a slight dimension too:


Na tej kompozycji umieściłam dwa zdjęcia mojego synka - z 2014 i 2015 - nie do wiary, jaka zmiana w ciągu jednego roku!
On the scraps composition I placed two photos of my son - from 2014 and 2015 - I still can't believe how much he changed over just one year!


Kompozycję uzupełniłam kilkoma kwiatami i wyciętymi z arkusza tarczami zegarów:
I completed my design with a couple of flowers and cut-out clockfaces:



...i balonami, które umieściłam obok tych wydrukowanych na arkuszu. Wycięte elementy podkleiłam na piance 3D, co wzmocniło efekt perspektywy.
...and balloons that I placed by the ones pronted in the paper. I mounted those cut-out elements on 3D dots to enchance the perspective effect.



Spis materiałów znajdziecie oczywiście na blogu MD. Miłego dnia!
Of course, you will find the list of supplies on the MD blog. Have a nice day!

4 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Oj tak, czas upływa jak szalony. Ja ciągle nie wierzę że minął tydzień, miesiąc, rok... A Twoje LO cudne, magiczne jak zwykle :)

Nancy Dynes pisze...

Hi Maja!
I saw your gorgeous layout on Facebook and wanted a closer look. I love your 'passing of time' theme. Your son is growing so fast! What a handsome young man he is! The papers you chose are perfect for a boy, and then all the attention to detail--WOW! I am always inspired by your work.
Hugs,
Nancy

Ania pisze...

Świetny, bardzo lubię Twoje LO!

artiza pisze...

lubię tu wracać...pięknie jak zawsze!