środa, 9 listopada 2016

Świąteczne kartki / Christmas Cards

Przygotowując kartkę świąteczną na listopadowe wyzwanie Maja Design, z rozpędu zrobiłam jeszcze dwie, które pokazałam w moim dzisiejszym poście:
While making my sample card for the November Moodboard challenge at Maja Design, I made two more that I share in my today's post:


Podobnie jak kartka wyzwaniowa, te również powstały z kolekcji I Wish. Tradycyjna kolorystyka i piękne wzory sprawiają, że praca to czysta przyjemność! Pierwsza kartka to świąteczny stroik na kraciastym tle (nie wiem czemu, ale czerwono-zielona kratka kojarzy mi się bardzo świątecznie! ;-))
Just like the challenge card, these two were also made using the I Wish collection. Traditional colour palette and beautiful designs make work truly pleasant! The first card features a candle table decor against the plaid background (I don't know why, but red and green plaid looks so Christmas-y to me! ;-))




Na drugiej kartce umieściłam shaker-box - niezbyt wysoki, by kartka wciąż mieściła się do koperty. Ozdobiłam go kompozycją kwiatową z poinsettią z wykrojnika:
I placed a shaker box on the other card - it's not too "high" so that the card can still go into an envelope. I decorated it with a flwoers cluster including a handmade poinsettia:




Spis materiałów znajdziecie na blogu MD.
Miłego dnia :-)
You will find the supply list on the MD blog. 
Have a nice day :-)

7 komentarzy:

mosia pisze...

Bardzo ładne karteczki!

vairatka pisze...

Świetne kartki!!

Rączka Made pisze...

Śliczne :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :)

Monika pisze...

Świetne świąteczne kartki

malażabka pisze...

klimatyczne prace :)

Craft Meg pisze...

Obie są przepiękne ale ta pierwsza.... Och, ach ...Zakochałam się!