wtorek, 8 listopada 2016

Po męsku / Masculine

Przyznam się bez bicia - nawet listopad to dla mnie wciąż za wcześnie na Święta. I tylko wyzwania DT "zmusiły" mnie do zrobienia kartek świątecznych tak wcześnie! ;-)) Na szczęście na swoje posty mogę jeszcze bez przeszkód pokazywać coś innego...na przykład kartkę dla miłośnika motoryzacji, dla Lemonade :-)
To tell you the truth - even November is too early for me to celebrate Christmas. And I made those Christmas cards only because DT challenges "forced" me to! ;-) Luckily, for my personal posts I can still share something else...like a car fan card for Lemonade, for instance :-)


Wygląda znajomo? Owszem, bo wykorzystałam jedno z teł, jakie zrobiłam do zilustrowania mojego patchworkowego kursu :-) Wystarczyło dodać kilka elementów, by kartka była gotowa. 
Looks familiar? Oh yes, I used one of those background I made for my patchwork background tutorial :-) Then I only needed to add a few embellies to have my card finished.




Podlinkowane materiały znajdziecie na blogu Lemonade.
Miłego dnia!
You will find linked supplies on the Lemonade blog.
Have a nice day!

12 komentarzy:

mosia pisze...

Ja te Twoje patchworki uwielbiam, więc wiesz - przepiękna jest ta kartka :-)

Mona_63 pisze...

Jakie ładne!!! Widać znajomość męskiej duszy ;)

Wiktoria lk pisze...

Niesamowita jest. Taka baaardzo męska, no, super. Idę kursik pooglądać ;)

mina juveler pisze...

piękna kartka, bardzo klimatyczna!

a.le kartka pisze...

Mnóstwo szczegółów, patchwokowe tło i wszystko pasuje, tworzy doskonałą całość - podziwam!

Yvette pisze...

Jeżeli miałabym wskazać mistrza męskich kartek, to byłabyś nim Ty <3

Oliwiaen pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję :-)
Hahah, to się w takim razie nie przyznam, jak długo męczę każdą męską kartkę! ;-))

joyanna pisze...

Szacunek za tło :) Śliczna kartka

Maguda pisze...

Uwielbiam męskie kartki! A kolekcja męska od Lemonade bardzo ułatwia sprawę :)
W Twojej bardzo mi się podobają mini akcenty zielone. Są cudną kropką nad i ;)

Craft Meg pisze...

Te twoje tła są błędne! Niby takie proste a trudno na nie wpaść ;) Kartka jest Genialna! Na pewno każdy Pan byłby zachwycony dostając taką!

katy pisze...

ja mam zawsze problem z męskimi kartkami:( Tobie wychodzi to bezbłędnie!! :)cudna

izachica111 pisze...

Kartka super - faceci pewnie piszczą z zachwytu ;)