piątek, 11 listopada 2016

Kartkowe eksperymenty :-) / Card Experiments :-)

Dzisiaj wracam do kartek świątecznych, a to za sprawą postu dla Lemoncraft :-) Postanowiłam sprawdzić, jak w klimatach świątecznych sprawdzą się kolekcje zupełnie nieświąteczne ;-) Oto wynik eksperymentu: kolekcja Maleńkie Cuda:
Today I bring you more Christmas cards and that's because of my DT post for Lemoncraft :-) I decided to check how various collections fit the holiday theme ;-) And here are the results: the Tiny Miracles collection:




"Nie zapomnij mnie":
"Forget Me Not":




oraz "Dom róż":
and "House of Roses":




Spis materiałów znajdziecie na blogu Lemoncraft.
Jak widać, lubię używać świątecznych papierów do prac nieświątecznych, i na odwrót ;-) 
A Wy jak myślicie, która kolekcja najlepiej wygląda w świątecznej wersji?
You will find the linked supply list on the Lemoncraft blog.
As you can see, I like to use Christmas papers for non-Christmas themes, and vice versa ;-)
Which collection do you think looks best in a holiday version?

10 komentarzy:

mosia pisze...

Jak widać - fantastycznie się sprawdzają!

Marilyn pisze...

Beautiful cards! Very delicate! xx

a.le kartka pisze...

Grunt to dostrzec potencjał i możliwość nieoczywistego wykorzystania rzeczy np papierów ☺ Piękne i wspaniale świąteczne kartki.

Maguda pisze...

Ja bardzo często korzystam z nieświątecznych papierów, bo zwyczajnie mają piękne wzory! A i tak przecież chodzi o przekaz.
A Twoje wszystkie trzy mi się podobają. Chociaż druga i trzecia najbardziej :)

Craft Meg pisze...

Wszystkie trzy są piękne! Powiem Ci że ja prawie wszystkie kartki w zeszłym roku robiłam z papierów'"Poza świątecznych " i wszystko z Lemoncraft :D

Sto drobiazgów pisze...

cudowne kartki!!!

Wiktoria lk pisze...

Muszę w tym roku spróbować, u mnie do tej pory świąteczne papiery na świąteczne kartki. W tym roku wszystko przede mną ;)
Piękne te Twoje eksperymenty. Mam dwie faworytki - dwie pierwsze ;) Ale to chyba przez sympatię do kolorów ;)

Kamil pisze...

Pięknie

Kamil pisze...

Pięknie wyszło

rosaliaa pisze...

bardzo mi się podobają, wszystkie